Heb ik last van harde buiken???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwebbel1984, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Bijna elke nacht als ik in bed lig heb ik een raar gevoel in mijn buik. Dan voel ik ook een harde bal op mijn buik. Dit had ik niet bij mijn dochtertje. Ik weet niet zeker of dit een harde buik is want het is maar aan 1 kant. De rechterkant alleen de linkerkant voelt zacht. Omdat ik zwanger ben van een tweeling maar er 1 is overleden weet ik niet of dit een harde buik is of dat de baby met het kontje of gezichtje naar boven drukt. Meestal heb ik dan ook last van mijn blaas en ga dan naar de wc als ik dan weer in bed lig is het weg.

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik denk dat t je kindje is.

als ons ventje met zn rug en billen omhoog ligt word dat gedeelte ook knoerhard
    vaak port ie dan even met zn hoofd in mn blaas en moet ik dus ook plassen :)

3. minimoon

minimoon Niet meer actief

Kan inderdaad gewoon rug, bil of hoofd zijn.
    vaak zeggen ze als het meebeweegt als je er zachtjes op duwt is het het hoofd, als alles mee beweegt zijn t de billen. Weet niet of dat helemaal waar is :)
    Bij mij had ik het bij mijn dochter en nu weer - hele harde plekken, dat was vaak rug en bil. En af en toe idd druk op de blaas is vaak hoofd. Maar kan ook een voet zijn die er op eens op drukt hoor. Wanneer heb je weer vk? Die kan je wel aangeven hoe ze liggen en of je het overleden kindje nog zou kunnen voelen.

Deel Deze Pagina