Heb er gisteren en vandaag ook een ovulatie test tegenaan gegooid.. had gisteren ineens enorme toename in vruchtbaar slijm en steekjes bij m’n baarmoeder. Ik ben bang dat ik alsnog geen ovulatie heb gehad en die nu toch nog ergens komt.. maar geen LH piek te vinden op het moment.
Dat is apart, maar nu moet ik zeggen ook wel eens na de eisprong vruchtbaar slijm te hebben gehad. Even afwachten wat je temp gaat doen de komende dagen.
Nou ik denk dat ik het al weet.. volgens mij word ik ongesteld. Heb net wat licht vermengt bloed met afscheiding bij het afvegen op de toilet.. verklaart wel de temp daling. Korte luteale fase dan, maar dat komt vast door de miskraam..
M’n LF is normaal circa 10-12 dagen. Eisprongbloeding lijkt me gek aangezien ik de afgelopen 4 dagen negatieve eisprong testen heb.. dan is het wel behoorlijk laat. Of zou dat wel kunnen? Volgens m’n temperatuur kaartje zou ik 5 dpo zijn vandaag. Of 10 dpo als je een andere minimum stijging aan zou houden die wat meer discutabel is.
Ja dat laatste zat ik ook aan te denken. Idd een minimale stijging van maar 0.1 graden ... dus ws dan geen goede eisprong geweest.
Daar ben ik dan ook bang voor 20cd zou wel passend zijn bij doorgaans m’n cyclus. Want dan heb ik altijd m’n eisprong. En dan zijn we nu 11 dagen verder..
Daar lijkt het nu inderdaad op! Ook meer passend bij het idee dat ik vandaag ongesteld zou moeten worden..