Volgens mij duidelijk positief. Denk dat ik vandaag 12 dpo ben. Gebruik geen ovulatietesten maar merk altijd wel duidelijk aan vruchtbaar slijm en het voelen aan de baarmoedermond wanneer ongeveer mijn eisprong is en zit er zeldzaam naast. Mijn nod is vandaag (altijd 10-12 dpo). Wat zijn jullie ervaringen met predictor early. Geven die wel eens zo'n vals positieve?
Hij is nu nog duidelijker geworden. Maar dacht dat deze testen in t verleden een slechte naam hadden. Dus voel gelijk weer een hoop onzekerheid. Ook door de miskramen
De oude predictor was onbetrouwbaar. Deze is gewoon positief hoor. Zo zag mijn test er ook uit op een paar dagen voor nod, en het resultaat ligt nu te spelen in de wipstoel Gefeliciteerd!
Gelukkig nu dan maar erop gaan proberen te vertrouwen dat het deze keer wel goed gaat. Ben nog een beetje pessimistisch door de laatste 2 jaar
Haha ik verwacht een gek lijntje of tuurtest bij je titel. Open ik het topic, zie ik een duidelijke positieve test. Lijkt me geen valse in ieder geval! Voorzichtig gefeliciteerd.
Bedankt dames. Maakte me meer zorgen over de oude verhalen van predictor. Maar ik moet maar gaan geloven dat t echt zo is en duimen voor een goede afloop deze keer