Verder testen of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Manna, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Na het stoppen met de pil ben ik 2x ongesteld geworden. De laatste keer na 30 dagen. Ik heb ovulatie testen gedaan dit weekend, maar alle keren was de teststreep lichter dan de controle streep. Wel was hij op 1 dag een stuk donkerder en na opdroging ongeveer even donker. Volgens de gebruiksaanwijzing moet de teststreep even donker of donkerder zijn dan de controle streep. Ik twijfel hierdoor of ik toch moet verder testen. De testen worden nu nl wel steeds lichter. Als ik de donkerste neem dan zou ik nu een cyclus van 31-32 dagen hebben.

Zouden jullie verder testen?
    En hoe vast moet je je houden aan het even donker zijn van de teststreep aan de controle streep?

Hieronder de testen:
    Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Niemand een antwoord?

3. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Je kunt natuurlijk altijd nog even door testen voor alle zekerheid

4. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    absoluut doortesten, je weet nooit. Bij mij is ie in 8 maanden maar 1x niet zo donkder als de streep geweest, alle andere keren donkderder. Je wil hem natuurlijk niet missen en misschien moet ie nog komen. De testen lopen helaas niet op en af, kan zeer onregelmatig zijn

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ok bedankt voor de reacties. Ga ik nog maar even door. Had toch al een groot verpakking gekocht hihi.

Hebben jullie dit weleens meerdere keren in je cyclus gehad?

Deel Deze Pagina