hallo iedereen ik heb een vraagik tempratuur elke ochtend op een vast tijdstip nu heb ik om 04.30 vanacht geklutst en ben daarna in slaap gevallen tot 07.00 uur dan temp ikaltijd mijn tempratuur was 36.5 terwijl die gisteren 36.2 was ik ben om 9 uur weer terug me bed in gekropen en heb geslapen tot 11.30 en weer getempratuurd en me temp was nog steeds 36.5 is het dan toch me ei sprong geweest? want ik had gisteren wel van dat kippenei achtige afscheding dus mijn vraag is nu heb ik dan toch mijn eisprong gehad?
Tjee, ik weet het niet zeker hoor, maar als je minder dan 3 uur slaap hebt gehad/ later of eerder tempt dan normaal, later op de dag nog een keertje of na beweging telt de temp niet echt mee. Bij mij issie altijd hoger als ik 1 van bovenstaande dingen heb. Je bent al heel laat gaan slapen en ook nog eens niet zo lang, daarna geen 3 uur meer. Buiten dat moet je temp minimaal 3 dagen hoger zijn dan je basale temp om je ei te kunnen vaststellen. Nog 3 daagjes doortempen, als ie dan hoog blijft weet je het! Succes
dankje voor je reactie hoe kan ik mijn tempratuurlkaartje hier plaatsen? www.zwangerschapspagina.nl/cyclus/4/1178748000/cyclus.png[/quote]
Uhh, ik geloof dat er iets misgaat bij het plaatsen van je kaartje. Of het toeval moet groter zijn dan mijn wereld! Als ik de link open zie ik mijn eigen kaartje namelijk gnagna (en ik heb mn ei zeker nog niet gehad )... Bij het topic temperatuurkaartjes staat op de eerste pagina precies aangegeven hoe je je kaartje moet plaatsen! Ik klets daar ook, je kunt m ook daar neerzetten (als je dat al niet gedaan hebt uiteraard, nog niet gespiekt)... En anders nog een keer een gil geven als het niet lukt!
[ik heb hem op het tempratuurkaartjes forum proberen te plaaTSEN MAAR HET LUKT ME NIET? ZOU JE ME WILLEN HELPEN? MAAR DENKJ DAT IK WLE ME EI HEB GEHAD?
Ik zie je kaartje idd niet op het forum daar.... Heb even gekopieerd voor je: Hoe krijg ik mijn kaartje hier 1.Sla je kaartje op je computer op. Op FF ga je op je kaartje staan en verschijnt links op je kaartje een rijtje, klik op de diskette en druk op opslaan (wschijnlijk komt ie dan gelijk in de map "mijn afbeeldingen") 2. Ga naar www.imageshack.us Daar druk je op "bladeren" en zoek je in de map waar je kaartje opgeslagen staat je kaartje. Daar klik je op. 3. Volg de stappen. Dus op "Host it" drukken, dan load ie 'm up, duurt paar seconden... 4. Neem de allerlaatste link die gegeven word. in die vakjes staan er een heleboel, allerlaatste is het makkelijkst; Die kopieer je dus... 5. Typ een bericht.. druk op knopje IMG (in rijtje onder onderwerp in je nieuwe bericht) .. dan de link.. en weer IMG! (anders doet ie het niet of half haha Nog even een laatste tip.. als je je kaartje bij imageshack upload.. even eerst verkleinen voor het showen op forums! grote plaatjes nemen veel ruimte in op de server! (verkleinen doe ik eigenlijk niet hoor) Wist niet op welk onderwerp je vastliep dus heb alles er maar neergezet . Hoop dat het je nu wel lukt! Ik kijk zo nog ff want ben nu wel nieuwsgierig of je je ei hebt gehad haha
Hey, ik zie m daar inderdaad! Heb mn reactie ook daar gezet maar. Over een paar daagjes weet je meer maar het zou kunnen dus, ik hoop het voor je! Grtjs
Ow, allicht moet je wel rekening houden nog met het feit dat je vandaag anders getempt hebt dan gewoonlijk he... Als je nu sleep-deprived of discarded invult krijg je een ander rondje en weet ik niet of dat FF je ei dan eventueel "verschuift". Tis en blijft ook een beetje computer-speculatie natuurlijk ... De komende dagen moet ie in ieder geval hoog blijven dus blazen maar hihi