hallo allemaal, ik zit nu op dag 35 en nog geen eisprong. Ik temp en ik heb ovu testen. mijn ovutesten blijven nog licht en mijn templijst staat al een tijd laag. Ik heb 3 dagen vruchtbaar slijm gehad en vandaag wat witte/creme afscheiding....... ik mag beginnen met provera volgende week.....maar durf niet omdat ik nog hoop op een eisprong. zijn er hier mensen die negatieve ovu testen hadden en toch een eisprong kregen.....en eventueel ook zwanger werden met een hele lange cyclus Nenna
met een lange cyclus kun je best zwanger worden hoor! Mijn cyclussen liggen standaard boven de 40 dagen.
Vergeleken met jouw cyclussen waren de mijne niet zo lang meer. Ik had een cyclus tussen de 35 en 38 dagen. Heb 2 rondes getempt en ik had wel een eisprong (dag 23 en 25) en ik had ook positieve ovutesten... Dus ben bang dat ik je niet echt kan helpen... Maar heb wel meer verhalen gehoord over zwanger worden met een hele lange cyclus. Zolang je maar een eisprong hebt en op de juiste momenten hebt geklust! Op basis van je slijm zou het kunnen dat je binnenkort een eisprong hebt. Als ie volgende week nog niet is geweest, zou ik toch wel beginnen met je Provera. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, toch? Dit lijkt me ook slopend... Dag 35 en nog geen eisprong...
Ja, ik wordt er ook niet echt vrolijk van.... ik wacht nog tot ik bij de gyn ben geweest 19 april.... dan zien we verder nenna
Bij mijn eerste zwangerschap was mijn eisprong op dag 54 en op dag 72 was m'n test positief. Succes meid, hoop dat het snel raak is!!!
@chebu:dat geeft wel weer moed....heb je ook nog een tempkaartje daarvan? had je trouwens ook vaker in die cyclus vruchtbaar slijm? werd jouw templijst ook steeds rustiger? zo, wat een vragen hè....sorry en nog gefeliciteerd met je zwangerschap als ik het goed zie nenna
@Nenna en mamaprinses, bedankt! Nenna, ik heb die ronde niet getempt. Dat was de 2e ronde na de pilstop. Ik heb wel alle 'symptomen opgeschreven' en ik had rond dag 38 ook vruchtbaarslijm en toen weer op dag 53. De gyn zei dat de eisprong steeds werd uitgesteld tot het juiste moment.
Het is niet helemaal waar je naar vroeg, alleen ikl begon ook al de moed te verliezen... Tot ik op dag 29 steekjes voelde... Volgende dag was echter temp laag, maar de dag erna hoog en de dagen erna weer! Ik ben nog steeds trots haha En volgens mij heeft dat niet veel te maken met moeilijk zwaner worden, een lange cyclus. Alle activiteiten die een zwangerschap moeten doen slagen gebeurd toch pas na de eisprong. Ervoor is je lichaam bezig met het laten springen van een eitje. 2daccb Ovulation Charts
ik had vanmorgen weer behoorlijk vruchtbaarslijm verlies.....maar nog steeds een negatieve ovutest.... mijn temp is wel weer naar beneden ooooooooooo........ik wil zo graag een duidelijk ei