Eisprong geweest?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Kache, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Nieuwsgierig. Heb ik een eisprong gehad? Ik denk het wel, FF vermoed het. Wat denken jullie?

My Ovulation Chart

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    MMh.... lastig. Ik vind het ook een twijelgeval, ik zie wel een stijging in je temp, maar hij blijft wel stabiel na de "mogelijke eisprong". Als ik kijk naar je gemiddelde temperatuur voor je eispong dan is het na je eisprong krap aan 0,2 graad hoger. Ik denk zelf dat de eisprong nog moet komen.. Houd je ook andere dingen bij, zoals je baarmoederslijm? Of ovulatietesten?

3. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik denk dat je wel een eisprong hebt gehad! op dag 15...

heb je al een test gedaan? of proberen jullie niet zwanger te worden?
    je temp blijft er hoog!

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Ik probeer niet zwanger te worden, maar wilde wel een eisprong aantonen.
    Ik denk dat FF het toch bij het juiste eind heeft, ik heb sinds 1-2 dagen na de 'eisprong' erg veel last gehad van klachten die ik herken als PMS en vandaag is temp gedaald (wat zou wijzen op een LF van 12 dagen), zijn die klachten grotendeels verdwenen en heb ik een klein beetje rood bloed verloren (een 'menstruatie'?)

En tja, waarom wilde ik dat eitje vinden? Ik heb een mirena en zoals je ziet hiermee onregelmatig een piep klein beetje (bruine) spotting, maar geen herkenbare menstruaties. Maar wel (forse) PMS klachten. Ik vroeg me af of die klachten gerelateerd waren aan een eigen cyclus (die door BV onregelmatig is??) of dat het bijwerkingen zijn van mirena.

Als ik weet dat het 'gewoon' PMS is, ga ik niet meteen denken dat ik zwanger of ziek ben als ik weer zoiets voel ;). En dat ik me dus ook niet 'beter' zal gaan voelen als ik mirena laat verwijderen. Dan moet ik er maar mee leren leven...

Deel Deze Pagina