Weet iemand hoeveel ugl de etos test nodig heeft? Ik heb roze tuursteepjes op z&k en nu ook een tuurstreep op de etos. Binnen de tijd en hij is blauw. Lastig op de foto te krijgen, maar hij staat er echt. Ik kan alleen nergens vinden hoeveel hcg er nodig is. Ik zit op 13dpo, gister dus tuur op de z&k
Ooh meis ik hoop het zo voor je!! Geen antwoord op je vraag maar ik duim hard! Ik heb helaas een keer een ronde gehad ook met hele vage streepjes op de z&k en werd toen gewoon ongi. Probeer anders eens de kv2v5 had al een vrij duidelijke streep op 8 dpo
Ik durf het zo niet te zeggen maar dat staat wel op de bijsluiter als het goed is. SUcces. Hoop dat het raak is voor je!!
Bedoel je die etos 2v5? Volgens mij hebben die ook iets van 25 nodig.. Balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt Misschien anders een digi met indicator proberen? Die zijn ook erg gevoelig, alleen zo duur
Ja ik dacht ook 20/25. Wel ietsje gevoeliger (en sneller) dan kv. Maar ik zou nog geen digitale doen hoor bij tuurstreepjes... Overmorgen nog een testje doen..?