Oke, na de 3 testen van gisteren, ga ik vandaag toch weer een test doen.. STOM!!! Nu is het streepje ook nog eens heel heel licht Betekent dit iets slechts?
Hoewel je controlestreep ook lichter is dan op je vorige testen,vind ik hem ook in verhouding lichter.Meestal betekent dat niet veel goeds. (Uitzonderingen daargelaten)
Ja 5 dagen na nod die van de 14e was 1 dag na NOD. Misschien moet ik gewoon morgenochtend weer testen..
Ok, ik ben volgens mij echt fee positivo normaal maar vijf dagen na nod zou ook met minder geconcentreerde urine wel iets donkerder moeten zijn. KV knalde bij mij pas na 5 dagen echt, bij sommige vrouwen nooit maar zo licht is denk ik wel een signaal dat het niet helemaal verloopt zoals zou moeten. Ik duim voor je dat het goed zit maar ik zou wel slag om de arm houden en eerst de volgende test afwachten.
Ja, test morgenvroeg weer even, kan zo zijn dat deze test niet goed was. Anders loopt ie ook wel heel snel weer af.
Ik vind de eerste twee wel oplopen, die van vandaag lijkt inderdaad ook een lichtere controlestreep te hebben dus misschien is ie niet goed gegaan.
Oei... Ben er bang voor, ziet er niet heel goed uit... Hoop dat ik ongelijk heb en je volgende test weer donkerder is!
Dus, mevrouw maakt zich helemaal gek.. Onderste test 5 min geleden gedaan.. zegt genoeg hoop ik! Stomme onzeker gedoe! en nu kap ik met testen! Sorry hoor!
Wow bizar dit zeg!! Kwamen de testen uit zelfde doosje??? Niet meer testen en genieten, ik ga op zoek naar MN positivo hoedje!!
Gelukkig! Ik snap je stress, ik kan ook niet stoppen met testen, en als ze ook maar een fractie lichter zijn schiet ik in de stress! Vertrouw op je lichaam! Tot 12 weken kan het helaas nog alle kanten op en geen test kan daar iets aan doen helaas...
@fee90, ja hetzelfde doosje.. ik heb het gewoon verkeerd gedaan denk ik! Ben blij dat het meevalt, ik moet hier gewoon ultiem van genieten!
Dat is schrikken ja! Niet meer testen indd! Ik had hetzelfde maar dan met cb digital, 4dagen na nod gaf ie 3+ aan en 6 dagen na nod 2-3! Ik helemaal in paniek haha volgende dag was ie weer 3+ gelukkig! blijven testen maakt je helemaal gek! Haha, Enne gefeliciteerd!
Je moet de test ook niet in de wc dippen... Fijne avond en ik hoop dat je over 8 maanden een prachtig prulleke in je armen hebt!!