Klinkt wel raar he Maar toch is het zo Dit is mijn laaste kans om in 2006 zwanger te raken. Want 6 december is mijn nod dag en dan weer op 5 januari 2007 Dus is dit nu de laaste ronde voor 2006. Stel ik zou 5 januari positief testen ben ik natuurlijk in 2006 bevrucht dat snap ik maar ja je weet het pas in 2007. Dus zie ik deze ronde als laaste kans voor 2006 Dus zou ik het nog halen in 2006? Liefs maffe Lover die last van de heeft
Toen ik de titel las dacht ik tjee wat naar.....dus hopen dat het gaat lukken en anders het nieuwe jaar vol met nieuwe kansen....zal voor je duimen
Nou, ik schrok me ook kapot zeg, dacht nee toch, het zal toch niet! Maar gelukkig heb je nog kansen zat, maar dan in het volgende jaar, succes! Ook ik duim met mee!
Heb even gauw mijn onderwerp titel veranderd Was niet de bedoeling om jullie zo te laten schrikken. Liefs Lover
Ik heb mijn hoop(voor dit jaar dan)al laten varen,maar zeg nooit nooit hè. En anders hopen we dat 2007 maar een vruchtbaar jaar mag worden
tja nu je het zeg ja... pff wat gaat de tijd snel.. Mijn duimen werken over uren dat je dit jaar nog zwanger raak meid! Duim voor mezelf ook nog even als je nie erg vind hihi
Bedankt lieve meiden jullie ook allemaal succes. Laten we maar gaan voor de mooie 2007 dat wordt zeker ons jaar. We gaan er voor. Liefs Lover xxxx
Ik duim voor ons allemaal, laten we hopen dat sinterklaas en de kerstman nog ons een mooie laatste kadootje kan geven voor 2007! in iedergeval het jaar 2007 wordt volop geklutst!
Jeetje wat gaat de tijd toch snel zeg, ik weet nog als de dag van gister dat ik vorig jaar Dec. gestopt ben met de pil. Kom op meiden we gaan nog voor een mooie afsluiter van het jaar
hoi allemaal, ik heb hierna ook nog een kans voor 2006 laten we het idd met z'n allen gaan hopen en duimen. en anders gaan we voor een vruchtbaar 2007. ik doe mee. liefs lisa.