Hoi allemaal, Ik ben sims februari gestopt met de pil. In juni heb ik mijn eerse miskraam gehad, dat was erg zwaar maar gaf ons mede kracht om door te gaan. In augustus leek het erop dat ik weer een miskraam had gehad daarom stuurde de dokter me door naar de gynaecoloog. Die vertelde mij dat ik niet nog een miskraam had gehad maar dat ik onregelmatig een eiersprong had, dat vond ik raar want ik was wel regelmatig ongesteld dacht ik. Maar het klopte de dag dat ik eiersprong zou moeten hebben waren mijn eiblaasjs nog niet gegroeid dus dat was niet goed. Dus moest ik beginnen met de laagste hormoon pil om he kijken wat dat deed. Nou die deed goed zijn werk! Ik had 2 eiblaasjes die op knappen stonden. Ovulatie testen gehaald en toen naar hopen dat het raak zou zijn! Al gauw was ik erg misselijk en maagzuur dus ik had goede hoop. Tot gister ochtend, gewoon bij het het plassen had ik iets raars verloren, het leken net 2 kikkervisjes die aan slijm vast zaten. Daarna bloedde ik niet gelijk maar verloor roze slijm dus ik dacht dat kan ook innesteling zijn want ik was nog steeds misselijk. Maar s'avonds toch bloed gaan verliezen zonder pijn dat wel. Dus nu twijfel ik heel erg of het nu een miskraam was, en waarom dan gelijk alle 2?! Ik ben nog steeds misselijk en heb een kleine beetje buik pijn dus ik weet het even niet meer
bah meis wat een onzekerheid allemaal...ik kan er zelf niks zinnigs over zeggen, geen idee wat je verloren kan zijn.. hoever na je eisprong zou je nu zitten? kan je niet al een zwangerschapstest proberen? ook als de bloeding echt doorzet kan je dat doen, ik had op de dagen van mijn vroege miskramen nog steeds een licht 2e streepje. Dan weet je in ieder geval dat het weer een miskraam betreft en kan je misschien om verder onderzoek/begeleiding vragen..