Hoi allemaal Hier 5 dagen voor nod. `1 dag geleden, wat helder rood bloed bij cervix voelen en inleg kruissie FF over mijn onderwerpje Ik stond net onder de douche, en voelde ff naar t slijm (cervix) toen viel me op dat de baarmoedermond vrij gesloten was. Toen ff daarna kwam vriendlief erbij staan en ff onder de douche geklust. Nu voelde ik het heel de tijd tikken tegen baarmoedermond. En nu 20 min later voel ik het ontzettend in mijn onderrug. en gevoelig van binnen. Herkend iemand dit??? Groetjes dieneke
Helaas, Ik had gehoopt dat iemand me kon helpen, maar helaas. Maar hij staat wel weer bovenin. Miss dat iemand hem over het oog zag groetjes dieneke
hoi jody Ik heb idd op je advies maar ff huisarts gebeld want erg prettig voelt het niet. Je hoort het nog wel moet om 5 voor half 12 groetjes
Ik herken het wel. Ik heb het ook ooit 1 keer gehad! Dat was geen fijn gevoel. Ik dacht dat het kwam doordat ik niet meer in de vruchtbare dagen zat Succes bij de HA Liefs An
Dank je kaatje. Klinkt miss raar, zo snel al de ha bellen, maar aangezien ik as vrijdag min 14 uur moet rijden naar spanje mijn mannetje naviegeert wel maar ja t stuur is in mijn handen en daar 3 weken geen arts wil zien (zeker niet met dat spaans wat ik niet spreek) anders had ik t wel ff aangekeken. groetjes dieneke
ik herken het dus absoluut! tenminste als ik je verhaal goed begrijopt. Tijdens het klussen heb je het gevoel dat je hubbie ergens tegen aankomt met zijj geslachtsdeel? Ik heb dat zo rond mijn eisprong, en vlak voor mijn menstruatie. Dan hangt mijn baarmoeder wat lager, en die rugpijn herken ik helemaal erna. Het is gewoon een zwaar gevoel wat je daarna in je onderlijf hebt. Vooral dat ergens tegen aankomen doet erg zeer. Bepaalde standjes zorgen dat hij dieper komt, (hondjes en jij onderop) die vermijdt ik dan altijd. Ik heb het weleens nagevraagd, en dat was niks. Maar ik zou zeker naar je HA gaan als je dat nooit eerder hebt gehad. srterkte ermee
Wat goed dat je naar de huisarts gaat. Zeker zo vlak voor je vakantie! Ben benieuwd of ze je kunnen helpen. Succes straks. Gr droom
het klinkt als een spiertje wat trilt ..(.heb ik ook wel eens op een ooglid is wel iets heel anders)..anyway zometeen hoor je het hopelijk van je HA wat het is ...is idd. wel slim dat je nu gaat voordat je naar Spanje afreist..suc6
Daar ben ik weer. Het is pas gekomen het gevoel na het klussen, had ik miss beter anders kunnen typen in het berichtje. Maar wat de huisarts zei, na inwendig onderzoekje Het is bandenpijn.... ??? nu weet ik niet wat dit precies is,.... Het zal vanzelf over gaan en anders plat gaan liggen poosje Het kan komen zei hij door evt zwangerschap, aangezien ik ook licht dizzy (niet echt misselijk maar naar ben) of Een licht gekantelde baarmoeder>???? ook dat weet ik niet precies... maar ja t zal wel goed zijn, maandag mijn nod dan zien we wel verder... xxx en bedankt voor jullie racties dieneke
oh ja nog vergeten, Ook verteld van dat beetje bloed wat ik had. En dat zou erbij kunnen horen bij zwanger zijn.. Dus goede hoop een beetje. liefs dieneke
Het zou toch mooi zijn als op vakantie blijkt dat je zwanger bent, kun je er lekker saampjes aan wennen en van genieten! Olga
Hoi hoi, Lees net het hele stukje van je.... Ik hoop voor je dat je zwanger bent, zou toch fijn zijn. We horen het wel. Liefs Happy