Ovulatiekrampen maar geen positieve ovulatietest :?:

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ief, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Weet iemand misschien of je je eitje al gehad kan hebben, ondanks dat je geen positieve ovulatietesten hebt? Ik heb al 2dgn doorzichtige afscheiding en sinds vandaag kramperig gevoel in mn buik. Meestal link ik deze krampen aan een eisprong, maar tot op heden heb ik nog geen positieve test :( .
    Pfff af en toe word je zo onzeker van je lichaam...

2. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Het hangt er een beetje vanaf op welk moment je de ovulatietesten gedaan hebt. Ik deed ze steeds 's morgens en las gisteren dat je dat beter niet kunt doen, omdat het LH-hormoon blijkbaar overdags wordt aangemaakt tussen vlak voor het opstaan tot een uur of 8 's avonds. Als je dus overdags een test doet, heb je dus de meeste kans op een juiste testuitslag.
    Maar goed, ik weet niet hoe het in mekaar zit.
    Succes

3. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Thanks! Ja het blijft een hoop rekenwerk elke keer he? Naja we hebben toch wel redelijk goed geklust (om de dag), dus als ie is geweest dan hoop ik dat het raak is ;). Ik heb idd ook de testen sochtends gedaan... Dus dat kunnen we beter niet doen? Volgende maand dan toch ook maar een keer dat temperaturen proberen. heb jij dat wel eens gedaan?

4. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ja, ik ben nu voor de derde maand bezig met het temperaturen. Je kan een goed onderwerp op dit forum vinden bij http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=26160&start=1245

Ik ben eigenlijk deze maand voor het eerst het temperaturen gaan combineren met ovu-testen, maar nu blijkt dat ik steeds op het verkeerde tijdstip test, dus tja, dan wordt het moeilijk.

Succes en wellicht kunnen we je binnenkort verwelkomen op het Temperatuurforum. Of eigenlijk hoop ik van niet, want dan betekent het dat je zwanger bent. Dat zou beter zijn, he? ;)

5. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Thanks voor de link. Ga gelijk eens even snuffelen...

Nou idd, maar dan hoop ik dat ik jou ook kan verwelkomen in de topics over zwanger zijn :)

Jij ook succes (volgens je banner is dit een belangrijke dag ;)). En tot krabbels....

Deel Deze Pagina