Hoi meiden, Ik ben bij de gynaecoloog geweest en ze gaan iui/moh bij mij starten. Nu moet ik ook ovulatietesten gebruiken. Welke kan ik het beste gebruiken? Ik heb op internet 25 stuks gezien van sensitest. Is die goed?
Ik heb ze van de action 5 stuks voor 2,50 en ze werken super goed.. als ik niet vruchtbaar ben zie je extreem lichte strepen.. en als ik vruchtbaar begin te worden, worden de strepen ook steeds donkerder totdat ik mijn piek heb gevonden dan knallen ze heb ze nu al 3 rondes lang gebruikt en ze hebben me niet in de steek gelaten haha succes!
Ik gebruik die digitale van cb, zijn wel prijzig maar ben er dik tevreden over. Heb hiervoor die van kv gebruikt maar vind die streepjes zo lastig, vind van cb fijn dat het gewoon ja of nee is. Maar er zullen vast ook andere goede ovulatietesten zijn die een stuk voordeliger zijn =)
Ik gebruikte de dipstick van zwanger en kids en als ik dacht dat de test positief was controleerde ik dit met de digitale van clear blue. Ideale combi. Vond de cb te duur om constant te gebruiken omdat eisprong varieerde van dag 16-24
Zo doe ik dat ook. Ook met zwanger en Kids en als ik denk dat die positief is dan doe ik een clearblue
Dank jullie wel voor de tips! Clearblue is voor mij ook iets te prijzig omdat ik ook onregelmatige cyclus heb.. ik ga even verder kijken en hopelijk komt het allemaal goed op z'n tijd!