Wat denken jullie? Ik ben nu waarschijnlijk 9 dpo (dmv ovu testen) het is een gewone clearblue geen vroege, ze hadden geen andere helaas.
Ik zie wel iets maar vind die + testen uiterst onhandig. Over 2 dagen nog een testje doen. Hoop op een mooie duidelijke streep =)
Ik lijk ook iets te zien maar vind die + testen niet fijn aflezen.. nog een ander merk testje liggen?
Ik ben ook geen groot fan van + testen. Ik zie op de foto geen streepje maar meer een soort vlek. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!!
Ik lijk een streep te zien, maar het kan ook een vlek zijn. Lastig te zien. Hopelijk over een dag of twee (evt. met een andere test) een duidelijkere streep.
Ik zou er nu nog niet teveel hoop op hebben, maar over een paar dagen wel een nieuwe test eraan wagen. Persoonlijk vond ik de clearblue digital fijn en die van de Kruidvat 2 voor 5, was ook duidelijk in aflezen vond ik.
Lijkt op de voorgedrukte streep helaas, maar ik duim dat het niet zo is. Ps, deze cb is ook heel gevoelig hoor Wanneer was je ovu positief?
Idem aan de dames hierboven. Behalve dat ik zeker geen digitale zou doen nu. Die is veel minder gevoelig en geeft nog geen zekerheid.
Ik lijk wat te zien maar meer een vlek/schaduw. Idd even nog een test doen de predictor early zijn erg gevoelig en betrouwbaar
Nou gisteren laat in de middag toch nog een stuk gereden voor een kruidvat hahaha. Echt bizar uitkomsten; P early negatief P expressie duidelijk positief Kruidvat plus positief Kruidvat 2v5 een tuuuurstrwepje. Vandaag nog een keer gedaan en wat denk je? Zo goed als omo wit alles.... behalve k2v5 die heeft nog een tuur tuur.
1 aug was ovu positief. De negatieve testen heb ik al erg gegooid en heb daar geen foto meer van. Het plusje test heb ik uit elkaar gehaald en dat is de tweede foto. En de predictor express