hello ladys, Ik heb weer wat Ik krijg melk uit me borsten, vanmorgen werd ik wakker en was t nat En vanmiddag door me shirtje, heeeel apart. Gisteren weer steken in me buik, dus ik dacht aan een eisprong. Ik ben 3-7 ongesteld geweest, verloor goed bloed en duurde 5 dagen. Was toen in Spanje. Wat kan dit betekenen
Als je op 3 jjuli nog ongesteld bent geweest, dan is je eisprong ongeveer twee weken later, rond 17 juli. Maar je ei kan natuurlijk wat eerder of later zijn. Het kan met je eispronghormonen te maken hebben. Of je prolactinegehalte kan te hoog zijn wat het zwanger worden kan belemmeren. In dat geval zou je het beste je huisarts kunnen raadplegen om dat uit te sluiten. Mocht je denken ondanks een goede ongesteldheid toch zwanger tezijn, dan zou je een zwangerschapstest kunnen doen. Ik zou die dan wel pas volgende week doen, aangezien sommige zwangerschapstesten hoe raar ook, ook op een eisprong reageren. En dan is het nog de vraag: eisprong of zwangerschap.
Beste be happy, bedankt voor je reactie. Ik moet morgen naar de dokter v me dochter dus zal t gelijk even vragen. T was wel heel vreemd. Nog nooit eerder gehad, in me zwangerschap wel maar met 3 maanden pas
Fleur ik heb dit onlangs ook gehad. Bleek hartstikke zwanger na een cyclus van 45 dagen en diverse witte testen. Zat op dat moment zelfs al bij de huisarts om te testen op mijn prolactinegehalte, maar in mijn geval lag het echt aan een vreemde hormoonhuishouding vanwege de zwangerschap. Wat het in jouw geval ook is: vraag het je huisarts. Die kan je vast geruststellen en er serieus onderzoek naar doen.
Ik betwijfel het of het echt melk is. Gezien de hormoonhuishouding is dit theoretisch niet mogelijk, ook niet tijdens een vroege zwangerschap. Wel kan het een hormoonafscheiding zijn. Dit heb ik ook wel eens en meestal als ik menstrueer. Dat heb ik al vanaf dat ik een jaar of 15 was. Maar als je ongerust bent wat dit is even je HA bellen.
Bedankt voor de reacties, Huisarts zjj dat ik de zw test af moest wachten! Dus dat gaan we doen. Ben benieuwd