ik kan er ook niet om lachen. de filmpjes idd met kinderen die keihard vallen, maar ook de filmpjes waarin dieren gewoon gepest worden kan ik echt niet tegen. zoals laatst een hond die werd vastgehouden aan zijn halsband terwijl er een kat flink op zijn neus stond in te krabben, kan daar echt niet om lachen....
Duh... ik heb het over filmpjes die van internet af gehaald zijn. Filmpjes die op internet een groot succes waren en waar ze nu programma's mee vullen. Ben zelf 38...over fossielen gesproken Geloof me die programma's bestaan. En dat is diep diep sneu!
Van kinderen vind ik niet leuk maar van volwassrnen wel. Lig ook zelf altijd dubbel als ik onderuit ga!
Toen ik zwanger was lag ik echt helemaal in een deuk. Kwam dan echt niet meer bij. Zat soms zelfs in mijn eentje te huilen van het lachen..maar nu ik niet meer zwanger ben vind ik het lang niet zo leuk meer. En idd al helemaal niet als het om kindjes gaat. Hoe kun je dat nou van je kind opsturen?! Je hebt vast wel humor, maar(gelukkig) geen galgenhumor...
Filmpjes waar kinderen zich echt serieus bezeren (ik zie de nekjes nog achter- of voorover klappen, echt vreselijk) of dieren die echt pijn hebben of bewust iets wordt aan gedaan vind ik ook écht niet leuk. Wat mij betreft de humor voorbij...
Ja dat begrijp ik wel, maar de oorsprong van dit soort programma's is: Grappige dingen die per ongeluk op film vastgelegd zijn. Of ze nou eerst op internet gezet zijn en daarna op TV, of andersom maakt natuurlijk niet veel uit, het principe is hetzelfde... Helaas is er op een gegeven moment een geldelijke beloning voor dit soort filmpjes ingevoerd, waardoor sommige 'mensen' bereid zijn heel ver te gaan. Daar houdt voor mij het 'leuke' op.
Dat heb ik dus ook. Ben ooit op school tijdens de gymles heel erg hard over zo'n gymbankje gestruikeld ten overstaan van de hele klas. Na de eerste tranen heb ik een half uur in een deuk gelegen, tot opluchting en vermaak van mijn klasgenoten. Ik heb tot jaren erna een kraakbeenbult op beide kuitbotten gehad (aan de voorkant), maar kan ook nu nog steeds lachen om het slapstickgehalte van de situatie. Dát vind ik leuk. Echte pijn en leed van mensen, kinderen, dieren vind ik niét leuk. Maar er is m.i. een duidelijk verschil tussen de 2.
Oh ik vind zulke programma's zo ontzettend dom.. zap dan gelijk weg. Het ziet er allemaal zo cheap en 80's uit. Kom op zeg.. get some real material.
Ik lig iedere week in een deuk en blijf ze grappig vinden.. Snap alleen niet dat mensen wel kunnen lachen als volwassenen op de bek gaan maar als het om kinderen gaat dan is het ineens zielig, sorry hoor maar als je sommige volwassenen ziet vallen dan is dat net zo zielig hoor..
De meeste volwassenen in de filmpjes doen gewoon hele domme dingen waarvan ze zelf heel goed van te voren in kunnen schatten dat het fout gaat en pijn gaat doen. Kinderen kunnen dat niet dus dat is voor mij het verschil. Van de volwassenen vind ik het vaak gewoon dom, absoluut niet zielig (uitzonderingen daargelaten uiteraard).
Ach jah, ik kan er om beide gevallen wel om lachen. Soms zijn er wel filmpjes die ik too much vind maar vaak kan ik er hartelijk om lachen.
De reden dat ik er niet om kan lachen is niet zozeer om wat er in de filmpjes gebeurd. In alle eerlijkheid, in real life lach je ook wel eens als je wat ziet gebeuren. Ook als een kind valt, mits het niet ernstig is. Maar wat mij stoort is dat het zo dikwijls gewoon in scene gezet is. Daar heb ik dan helemaal niets mee. Weer zo typisch amerikaans humorgedoe. Doe mij maar Engelse humor. Tien keer botter maar zo leuk .
Als er op een hele aparte, onverwachte manier iets gebeurd vind ik dat soms wel grappig, maar leedvermaak op zich vind ik totaal niet leuk.