De Big Tasty met Bacon!!! Zag hem net op de MC reclame, ben zoooo blij, mijn lievelings burger Als vriend niet was voetballen zat ik nu in de auto opweg naar Mc Donnalds
Yesss, wat een fantastisch nieuws!! Had al wel gehoord dat ie terug zou komen, maar nu hij er dan echt weer is ben ik weer happy!
whaha sorry ben scheel hihi zie het nu de big tasty hihi krijg hem alleen niet meer op haha maar hij is zeker mega lekker nu kan ik er 4x mee doen hihi wel lekker goedkoop haha mmm krijg er nu al zin in haha
Mijn vriend is ook voetballen maar op de terugweg neemt hij er 1 mee, nog maar een kwartiertje geduld hebben haha
Jaaaaaaaa!!! Heb het meteen op mijn facebook gezet heel veel vriendinnetjes werden helemaal gek... zucht was zo'n stomme actie die te verwijderen uit het assortiment... Had van het weekend de 1955 had de dag erna nog brandend maagzuur zo vies vet was die maar nu is eindelijk mijn heerlijke , knapperige broodje terug yeah!!!!
Mijn man sprong 5 minuten geleden gelijk rechtop. 'zullen we even naar de mc schat' Alleen houd ik niet van die burger dus neemt voor mij lekker 2 saaie hamburgertjes mee