hallo allemaal. Ik ben bezig met de ziekenhuistas aan het klaarzetten. maar wat moet er ook alweer allemaal in? ik heb nu dit voor mezelf: tshirt. ondergoed. kleding voor als we na huis gaan. sokken. bh. voor de baby: mutsje romper pakje jasje dekentje en de maxi cosi. dit heb ik in de verzorgingstas gedaan dus daar zitten ook al fles,doekjes,luiers,speen enz in. ik heb het idee dat ik nog het een en ander mis maar wat is dat. het is al een tijd terug dat ik het klaar heb moeten zetten. hebben jullie nog tips????
Misschien nog iets om op te lopen; sloffen/ slippers. En verder natuurlijk je toiletartikelen, fototoestel, videocamera (zo je wilt), opladers, telefoon, Id-bewijs, zorgpasjes, evt. papieren om de kleine aan te geven, kleingeld/ pinpas om te parkeren, dextro of iets tegen droge mond/ extra energieboost..... zoiets
hay, dit moet je sowieso meenemen; Controlekaart van de verloskundige Ponskaartje Telefoonnummer van Kraamzorg Telefoonnummers van familie en vrienden die je gelijk wilt bellen Kleertjes voor je baby Maxi-cosi Schone kleding voor jezelf Toiletspullen/ shampoo ect ect ect Fototoestel en/of videocamera met batterijen Evt. cd's als dat mogelijk is & je dat zelf wilt Parkeergeld Verder kun je zelf toevoegen.. wat je zelf nog mee wilt!
telefoon , lader headset om muziek te luisteren op je telefoon ( lekker ff in je eigen wereldje leven ) Badjas sloffen/slippers oversized onderbroeken voor als je naar huis gaat douche gel/shampoo kleding voor als je naar huis gaat idkaart, ziekenhuis stickers en verz.pasje kleding voor baby , extra rompers , soms poepen ze wel s n beetje scheef . slofjes voor baby . maxi cosi jasje (waren we bij de oudste vergeten te kopen haha dus moest vriend eerst naar huis om n vestje te halen was in oktober en toen echt koud ) iets te lezen , kauwgom of pepermuntjes dekentje
SAP! Daar bestaan toch allemaal lijstjes voor?!!!! hahahaha Kom op wijffie pleur wat in die tas, het belangrijkste heb je volgens mij al ingepakt hoor! hahaha
hahahah doos ja weet ook niet of ik het weer voor niks inpak. maar weet van de vorige keer nog dat er ook nog dingen extra in moesten die niet op de lijstjes staan. @de rest bedankt voor de tips kom zo al een heeeeeel eind!
he ik ben hier ook mee bezig, de belangrijkste dingen zijn wel genoemd denk ik. ook een vraagje van mij, op mijn lijstje van het ZH staat dat ik 2 voedingsbh's mee moet nemen. ik heb er maar 1 aangeschaft omdat ik niet eens weet of de bv wel goed zal gaan. zou 1 genoeg zijn om mee te nemen naar het zh? ik had zelf het idee dat indien de bv goed loopt er zo een 2e bijgekocht is.
Hoi, Ik kan een tip geven wat betrefd de baby kleding. Neem lekker veel mee en niet van alles maar 1.. Mijn dochtertje had vruchtwater gedronken vlak voor de geboorte en dat kwam er allemaal uit na de bevalling. Ik vond het zo zielig dat ze uiteindelijk in vieze kleding lag en zoveel ruimte nemen die kleine kleertjes niet in. Neem zeker 3 truitjes en 3 rompertjes mee minstens. En nog een tip, neem lekker wat eten mee iets van koekjes of dergelijken. Wij moesten met zijn drietjes snachts blijven na de bevalling en we waren de hele nacht wakker nou ik werd bijna gek van de honger. Iets straks voor om je buik is trouwens ook wel fijn. Me buik was net een pudding na de bevalling en het voelde helemaal niet fijn, ik had daarna ook de volgende dag mijn vriend heel snel een band laten kopen voor me.