Hé meiden! Ik ben nu ongi,en ik ben begonnen met tempen(nee ik blijf dit niet doen,maar gewoon 2 cyclussen om te kijken wanneer mijn ei is)Nu had ik gister al 36.7..Komt het ook voor dat je je ei tijdens je ongi kunt hebben?Ik heb er nog nooit van gehoord..Alvast bedankt!
Ik heb wel eens gelezen dat vrouwen met een hele korte cycles hun eitje aan het eind van hun menstruatie krijgen, of dat bij jou zo is weet ik natuurlijk niet maar het kan wel.
Is dit je eerst ronde tempen? Dan kun je nog helemaal niet zeggen of 36.7 hoog is hoor... dat weet je pas na die ronde... Kan best zijn dat jou 'normale' temperatuur 36.7 is en dat je over een dag of 10 ineens op 37.1 zit Het komt idd wel voor dat er vrouwen zijn die tijdens de ongi de eisprong hebben, maar dat kun je bij jou nog helemaal niet zeggen. (als het de eerste ronde tempen is) Ik zou als ik jou was gewoon ff afwachten tot je de hele ronde getempt hebt, dan heb je meestal pas een inzicht in je cyclus.. niet tijdens de eerste zeg maar... Ik heb ook een aantal rondes (5 of 6) getempt en bij de laatste 2 rondes zat mijn 'normale' temp ineens voor ei op 36.9, terwijl die in de voorgaande rondes 36.5 of lager was... Bij mij daalde mijn temp ook pas als ik al 3 dagen ongi was..
Bedankt voor de antwoorden!Ik heb het nl al eens in de Yes gelezen,maar dan als onbetrouwbaar om níet zwanger te worden..Tijdens je ongi sexen.Dus toen dacht ik ,dus dan kan je ook tijdens je ongi je ei hebben...Ik heb normaal 36.2..Heb al een maand getempt.Maar ik ben deze maand pas heel laat ongi geworden dus dacht ik,(5 dagen overtijd)gaat je cyclus dan wel gewoon verder..Ach ik weet het niet..Ik wacht wel eens af!Iig bedankt
Ehm.. je bedoelt dat je vanaf NOD meteen bij dag 1 begint terwijl je nog niet ongi bent? Nee, je telt die cyclus gewoon verder.. Dag 1 is de eerste dag van de nieuwe ongi.. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Ook al was je temp vorige maand 36,2, elke maand kan je temp wisselen en is geen enkele maand hetzelfde. Ik temp al aantal maanden maar geen enkele maand is hetzelfde geweest..... DUs 36,7 zegt nog helemaal niks..
Haha ja zoiets bedoelde ik idd en nu ik het teruglees zie ik idd dat dat niet klopt..Ja sorry ben en blijf een blondje