hey meiden, hier nog eens een vraagje, ik ben nu bezig aan m'n tweede ronde maar m'n eerste ronde heb ik een perfecte cyclus gedaan van op de kop 28 dagen, wil dit nu zeggen dat m'n lichaam al terug op plooi is na het nemen van de pil (ongeveer 5 jaar)? Ik vraag dit omdat ik hier nogal heel veel meiden zien die hun eerste ronde na de pil een veel langere cyclus hebben, maar misschien heeft het er ook niets mee te maken, maar hoop dat jullie mij dit kunnen vertellen Groetjes
Het gebeurt ook wel dat je de eerste keer netjes 28 dagen hebt en het daarna alsnog mis gaat. Ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar t blijft afwachten.
hallo, ik denk het niet. Mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil was ook 28 dagen. Mijn tweede cyclus was op 24 dagen. Nu ben ik op weg naar mijn derde of wel zwanger??? grts
ja, 't zal afwachten worden, misschien een gewone cyclus, misschien een lange of een korte, maar hopelijk zwanger,
Bij mij ging alles gelijk weer als vanouds toen ik stopte met de pil. Cyclus is tussen de 28-30 dagen, was ervoor ook al zo. Aangezien ik nog steeds niet zwanger ben heb ik wel bloed laten prikken enzo en ik ovuleer wel degelijk. Dus nu is mijn vriend aan de beurt om getest te worden, maar die blijft het steeds voor zich uitschuiven.
afwachten meid, het kan zo ineens veranderen maar als jij direct nu al netjes een cyclus hebt van 28 dgn en je had die vroeger ook zal die zich ongetwijfeld zo herstellen zoals je cyclus vroeger was.. succes