ik heb een dag na mijn menstruatie seks gehad, ik ben die dag ook meteen weer met mijn pil begonnen. maar nu bijna een maand later & mijn menstruatie kwam 2 dagen te laat. eerst een paar druppels bruin verlies en daarna kwam het doorzetten. ik was maar heel licht ongi, terwijl ik het normaal altijd erg hard ben. wel had ik erg veel last van menstruatie krampen. ik ben meestal 2 tot 3 dagen ongi, maar nu duurt het al bijna 4 dagen. ik werd gister wakker met niks in m'n inlegkruisje dus ik dacht dat t over was. rond de middag had ik weer kleine druppeltjes bruin/rood verlies en daarna niks meer. vanochtend werd ik wakker met weer alleen best een hoop bruin bloed in m'n inlegkruisje. ik weet niet wat er met me aan de hand is maar vind het nogal genant om naar de dokter te gaan. heeft iemand hier ervaring mee? kan ik toevallig zwanger zijn? of is het een voorbereiding van een mk? want ik heb dus gehoord dat je een dag na je menstruatie niet in je vruchtbare periode zit. wel moet ik zeggen dat ik een paar keer kleine stollinkjes in mijn inleg kruisje heb gehad, maar die waren behoorlijk klein. en ik heb gehoord dat het dan een mk kan worden. De enige symptomen die ik gehad heb is dat ik een paar dagen last heb gehad van veel plassen, maar dat is inmiddels tot nu toe niet meer zo. En ik heb af en toe last van brandend maagzuur. Ook heb ik rechts onderin mijn buik brandende pijn, kan iemand mij hierbij helpen? Ik weet me geen raad. Ik ben pas 20 en ben eigenlijk nog helemaal niet klaar voor een baby, maar ik ben bang dat de baby door de pil heen gekomen is.
Hoi anoniempje Ik denk dat je gewoon je menstruatie hebt. Aangezien je een dag naar je menstruatie seks hebt gehad denk ik niet dat je zwanger bent. Omdat je dan nog geen eisprong hebt gehad. En zaad overleeft het niet zolang. Soms gebeurt het dat je 2 dagen later of eerder ongesteld.bent. niks om je.zorgen over te maken Groetjes
Je slikt de pil. Je hebt een dag na je pilbloeding sex gehad. Met de pil heb je geen eisprong. Een dag na pilbloeding dus ook geen eisprong. Een follikel doet er namelijk gemiddeld 14 dagen over om tot een eisprong te komen! Je kunt niet zwanger zijn en hebt dus geen miskraam gehad. Overigens kun eigenlijk pas van een miskraam spreken als je een positieve zwangerschapstest hebt gehad. En deze had je ook niet, toch? Je pilbloeding is geen echte menstruatie en kan in intensiteit per maand verschillen. Dat is doodnormaal en heeft niks met een zwangerschap van doen. Sommigen krijgen zelfs in de stopweek wel eens helemaal geen bloeding en zijn dan echt niet zwanger.
Mocht je echt flink paniekerig zijn, dan zou ik nu meteen naar de drogist gaan en een zwangerschapstest halen. Dan weet je het zeker. Maar het lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk dat je zwanger bent.
Dit dus idd. Met als kanttekening dat het iets minder zwart/wit is, aangezien je ook door de pil heen zwanger kunt raken.