Hoi ik heb afgelopen donderdag een punctie gehad voor me 1e ICSI. Er zaten 6 eitjes. Afgelopen zondag is en 1 TOP-embryo teruggeplaatst. Nu voel ik me behoorlijk beroerd momenteel. Heb hoofdpijn, ben misselijk en duizelig! Me temp was vanochtend 37 graden. Het voelt als een griepgevoel en ook weer niet. Volg nu een pregnylschema om innesteling te vergemakkelijken. Herken je dit misschien? Groetjes en bedankt alvast! Marjo
hoi Marjo, ja, dit kan horen bij een terugplaatsing. Heel vervelend voor je. Doe rustig aan en neem voor alle zekerheid ook even contact op met je behandelend arts. Ik verwacht niets bijzonders hoor, maar meestal willen ze zelf graag op de hoogte zijn van eventuele bijwerkingen/klachten. Houd je temp in de gaten en doe rustig aan. Mirjam
Voel me nog steeds hondsberoerd! Misselijk, duizelig en hoofdpijn! Het is een grieperig gevoel, maar ergens ook weer niet! Heb het koud en dan weer warm! Voel me koortsig, maar heb geen koorts. Kan dit door de tp komen? Is dat een goed teken of juist niet? Mijn excuses voor het "zeuren". Groetjes en hopelijk tot gauw! Marjo
Hoi Marjo, ik weet alleen dat het echt wel van de terugplaatsing kan komen. Of het een goed of een slecht teken is kun je nu denk ik nog niets zeggen. Voor eventuele verklaringen ervoor zul je echt bij je arts moeten zijn. En misschien zit er ook wel een groot deel spanning bij. Het is natuurlijk ook niet niks. Heel veel sterkte en wij vinden je geen zeur hoor! Groetjes Brigitte
Bedankt meid! Ik hoor nl. vaker dat het komt omdat de Emmy veel energie neemt van mij en dat het zodoende een goed teken kan zijn. Heb me behandelend arts een email gestuurd, maar helaas nog geen reactie! Afw88 maar! Groetjes Marjo