Hallo! Pos. ovutesten!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Badjas, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badjas

Badjas Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Ik heb een vraag! Ik had gister en vandaag een duidelijk positieve ovulatie test. Is mijn ei nu al gesprongen of nog niet? En moet ik zolang klussen als de de ovulatietesten positief blijven? Bedankt.

XXX

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Je ei springt binnen 24/48 uur na een positieve ovulatie test! Dus lekker klussen :D

Succes en veel plezier ;)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd wat Eleni zegt..
    en als je ovutest bijv nu negatief is, wil niet zeggen dat je ei al is geweest.. je moet 24/48 uur NA je positieve test aanhouden, dan springt je ei

liefs daantje

4. Badjas

Badjas Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Dank jullie wel. Vanochtend was ie weer positief. Dat is nu bijna 48 uur. Maar voelde ook duidelijk gisteravond mijn eisprong dus denk dat ie vanmiddag/vanavond negatief zal zijn.

5. SeaShell

Welke ovutesten gebruik je? Want dan zijn ze wel erg lang posi.. Hopelijk niet van het kruidvat want die blijven positief.
    Liefs daantje

6. SeaShell

Ps: na je ei hoort je ovutest geen positief meer aan te geven , of je hebt dus rottesten of je ei is niet geweest.is de testlijn even donker of donkerder dan de controlelijn? Dan pas is een test positief

Liefs daantje

7. Badjas

Badjas Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    hoi, gebruik die van sensitest. En die van 3 dg geleden was nog negatief dus t klopt wel denk k. De testlyn was eergister en gister donkerder. Vandaag even donker. Ik heb goede ervaringen met sensitest dus het moet wel kloppen. X

8. SeaShell

ja idd, sensitest is goed.. had ik zelf ook, dus dan zit het wel goed, en ook omdat ze zo positief zijn zoals je zegt :D

liefs daantje

Deel Deze Pagina