Hoi meiden, Heb afgelopen donderdag een mk gehad na 10 weken. Had bloedverlies en uit een spoedecho bleek dat ik een lege vruchtzak had. Een dag later dus een mk. Nu bloed ik nog steeds een beetje, word steeds minder hoor. Heb morgen een echo om te kijken of alles schoon is, hoe gaat dit in zijn werk (in- of uitwendig). Maak me een beetje zorgen, verlies nog kleine beetjes bloed maar meer bij het afvegen maar heb verder geen pijn meer. Iemand ook al een echo gehad terwijl het bloeden nog niet helemaal weg was. Ik wil het graag afsluiten en me weer richten op de toekomst. Wil a.s. donderdag ook al weer gaan werken. Thuis zit ik alleen maar te malen en mezelf te vervelen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik denk dat je een inwendige echo krijgt heb ik ook gehad, ik verloor ook nog een beetje bloed maakt niks uit hoor kijken ze echt niet van op. Heel veel sterkte meid de komende tijd, ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.
Ik denk ook inwendig , heb ik ook gehad , en van wat bloed kijken ze echt niet van op , dat zijn ze gewend ..Ik had dan toen ook en vertelde dat ook en mijn gyneacoloog zei , dat is helemaalniet erg meid , dat is ons werk en dat gebeurd veel vaker ... dikke kknnuffff
Hoi meiden, Bedankt voor jullie reacties, laat wel even weten hoe het vanmiddag is gegaan. Hoop dat alles schoon is.
Hey lieverd! Hoe gaat het nu met je? Hier gaat het alweer wat beter, verlies al een week niet veel meer, af en toe nog een beetje bruin. Ik zat nog middenin mijn mk toen ik een echo had, was de dag ervoor het vruchtje verloren. Bloedde nog flink en heb gewoon een inwendige echo gehad, maakte niks uit. Het zag er goed uit vorige week dinsdag, zo snel na het verlies van het vruchtje, nog een beetje onregelmatige bm en nog wat vocht erin toen, maar dat is er in de loop van afgelopen week wel uitgekomen. Ik wil ook weer verder, zit zelfs alweer rond mijn klustijd als ik van het positiefste geval uitga dat ik gewoon weer een cyclus heb van 28 dagen. Ik hoop dat het bij jou ook weer snel raak mag zijn en dan voorgoed! Vandaag is mijn zusje naar de vk geweest, ze is nu 30 weken en de vk zei dat het meissie al met haar hoofdje naar beneden lag. Waterlanders zette meteen op, zat gewoon ff een halfuurtje te janken als een klein kind, gewoon uit jaloers gevoel. Is best moeilijk af en toe, maar we komen er wel! This too shall pass! Hoe was jouw echo? Zag het er goed uit? Ik hoop dat je weer snel verder kunt en afleiding is de beste remedie! Dikke kus Sue
Hoi Suekes, Fijn om te horen dat het met jou weer goed gaat. We waren op dezelfde dag uitgerekend dat schept toch een band. Ik heb zo zitten huilen toen ik het van jou hoorde en niet lang daarna zat ik in hetzelfde schuitje. Mijn echo was goed, er zaten nog wat kleine restjes maar die zouden vanzelf hun weg naar buiten vinden. Het vruchtje en grote stolsels waren er niet meer te zien, dus positief. Ik kan het nu echt afsluiten, wil weer vooruit en verder gaan voor een volgend wondertje. Donderdag ga ik weer werken, ik vind het fijn om mijn normale ritme op te pakken. Hopelijk houden we contact, zou ik fijn vinden. Voor ons beide gaat de zon snel weer schijnen en dat blijft hij schijnen.
Hey lieverd, fijn dat het grotendeels schoon is! Bij mij was het verhaal hetzelfde, ook nog wat restanten, maar zou vanzelf weggaan. Is ook gebeurt inmiddels en komt bij jou ook goed! Fijn dat het vanzelf is gegaan, is beter voor je geestelijk. Teken dat je lijf gezond is en daar mag je trots op zijn! Dat schept zeker een band, heb het erg moeilijk gehad toen ik het van je las. Heel fijn om te horen dat je er zo sterk en positief mee om weet te gaan! Voor mij is er maar 1 oplossing voor het verdriet, dat is opnieuw zwanger raken. Tuurlijk houden we contact, ik zet je in mijn lijstje, als je dat ok vindt. Ik ga duimen voor roze voor ons! Dikke kus en heel veel succes! Sue
haai tassie en suekes, ik zat ook bij de maartmama's, maar heb vandaag bij de echo te horen en te zien gekregen dat het niet goed was. baby was sinds de vorige echo (6w3d) niet meer gegroeit en de gyn. dacht dat niet lang daarna het hartje ook gestopt was. ik moet nu een week tot 2weken wachten of het vanzelf loskomt. als ik nog vragen heb. ineens veel krampen en bloedverlies krijg of iets anders mag ik altijd bellen en/of langskomen. ik ga zeker ook langs voor een echo om te kijken of alles eruit is, want na mijn bevalling zat er ook nog een vlies (na 7-8weken vloeien) en moest alsnog gecurriteerd worden. dus wil het nu graag vlug zeker weten. vind het erg eng wat er gaat gebeuren qua kramp enzo. ik wacht het af. ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is. groetjes bren