6 dagen bruinverlies bij 8 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door julimama2010, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julimama2010

julimama2010 Nieuw lid

21 dec 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben morgen 9 weken zwanger maar heb al sinds woendag last van bruin verlies met afvegen op het wc papiertje. Ook heb ik al 3 keer gehad met naar de wc gaan dat er twee druppels uitlopen. Het begon woendag toen ik met mijn wc papier syndroom te ver naar binnen ging toen zat er helder rood bloed op mijn wc papier het is dus die ene keer helder rood geweest daarna meteen bruin. Maar het stopt dus niet er kan soms wel 6 of 12 uur tussen zitten soms is er niks en dan weer wel maar van binnen is er wel elke keer bruine troep. Wat kan dit zijn ben er zo onzeker over.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Had je je eerste echo al gehad?
    Ik zou de verloskundige bellen, misschien kan je iets eerder komen voor de echo of misschien als je al een echo hebt gehad kunnen ze nog even kijken om je gerust te stellen!
    Bloedverlies in de jonge zwangerschap komt vrij vaak voor, je baarmoeder word nu zo goed doorbloed dat het ook kwetsbaarder is en er daardoor een haarvatje kan knappen dat het bloedverlies geeft.

Imke

Deel Deze Pagina