rare tempcurve

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door calani, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey meiden
    ben sinds mei gestopt met de pil en temp al sinds augustus, nu kan ik altijd mooi zien wanneer ik een ei heb gehad aan mijn temp die dan 36.5 of hoger is
    voor mijn ei 36.2 OF 36.3
    nu had ik vorige ronde een nieuw gevoel in mijn onderbuik maar desondanks werd ik ongi maar een rare ongi, slechts weinig bloedverlies gedurende 3 dagen
    en nu komt het
    mijn temp is slechts 2 dagen op een echte ongi-temp geweest
    meestal behoud ik een hoge temp die past voor na een ei
    wat denken jullie
    ben aant twijfelen om te testen maar heb al zo vaak negatief getest dat ik nog even wil afwachten en zien wat mijn temp volgende ochtenden doen
    heeft iemand dit al eens meegemaakt?
    calani

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    je kunt er altijd eens een testje aan wagen. zo van die goedkope en goeie van de kruidvat. dan heb je in ieder geval zekerheid. want zou best kunnen zijn dat je een innesteling hebt gehad. aangeizn je nog nooit zon soort ongi gehad hebt. en je temp nu ook weer hoog is.

3. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    ik heb iets soortgelijks. Ik zit pas in het begin van mijn cyclus, dag 4. Mijn vorige cyclus (de eerste keer dat ik temperatuurde) bleef mijn temp tot aan mijn ei zo tussen de 36,5 en 36,7 (op wat uitstieters na, maar dat was omdat ik ziek was).
    Nu zit ik pas op dag 4 dus en heb ik al 2 dagen een temo van bijna 36.8.
    Het blijft lastig, als je zelfs als je ongesteld bent nog twijfelt of je niet toch zwanger zou kunnen zijn...
    Ik geloof er niet echt meer in, maar de twijfel blijft toch...
    Als het echt zekerheid wilt dan kun je altijd testen natuurlijk.
    Ik kijk het zelf nog een paar daagjes aan.

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey mamasuus bedankt voor je antwoord, idd die testen zijn goedkoop maar heb al zo vaak negatief getest dat ik er nogal tegenop zie, ga wachten wat mijn temp morgen en overmorgen doet
    als ze dan nog steeds zo hoog is ga ik eens testen
    en dus sanne, ik ga ook nog even wat wachten..., ik voel me ook niet zw maar tja idd die twijfel...
    calani

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey meiden
    ben uiteindelijk ziek geworden zaterdag dus vermoedelijk lag dat al even te sudderen...
    spijtig maar nieuwe ronde nieuwe kansen :)

6. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    EN Sanne
    heb je al getest
    ik zie dat je temp hoog blijft!

Deel Deze Pagina