Heb ik nu zo'n slaapdoosje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door teigetje1, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Vroeg ik mij ook al af! :$ Lijkt mij lastig en "vreemd" om overdag alles in drie uurtjes te moeten proppen. Maar goed als het voor jullie
    drie-tjes werkt, waarom niet? ;)

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    TS: ik denk idd dat je een erge slaapkop hebt. :D Mijn meisje is ook (net) 11 maanden en slaapt niet meer dan 14 uur per etmaal. Maar als CB/HA/KA zeggen dat het verder "normaal" is zou ik mij er verder niet druk om maken. Geniet van je rust, alhoewel....ik vind het wel erg gezellig wanneer mijn meisje wakker is! :)

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

nee joh ik zeg niet dat het verkeerd is ben je gek;)
    maar vroeg me gewoon meer af wanneer jij dan broodje drinken eten fruit koekje enz geeft in 3 uur tijd alles tegelijk:)

ik vind dat Amy-lynn al laat is met 9 uur uit bed en rond 9.15 ontbijtje.

en savonds wil ik haar op tid op bedje hebben.
    maar iedereen is inderdaad anders.

maar ik vind het niet raar dat hij heel druk is en veel slaapt.
    door het vele slapen heeft ie heel veel energie.
    en dat put weer uit en dan slaapt ie weer veel:D

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Naja hij eet dus sochtends geen brood zoals je begrijpt omdat zijn ontbijt moment redelijk dicht op zijn lunch moment zit. Dos rond 11uur eet hij een banaantje met een beker opvolgmelk. Rond 12:30 soms nog een koekje of iets anders. Rond 13:30 1 of 2 broodjes en melk. Dan slapen. Rond 17:00/17:30 wordt hij wakker krijgt hij koekje of knijpfruit met limonade. Dan rond 19:00 avondeten. Rond 20:00 nog wat drinken. En dan rond 21:00 weer naar bed.

En dat ik alles in 3uurtjes moet proppen is idd zo. En is ook best vervelend soms. Daar en tegen slaapt hij natuurlijk ook vaak pas rond 21:00 dus s'avonds doen we ook wel eens wat (rondje rijden,bakkie doen ergens,even naar de Ikea) dus alleen de tijdsindeling is anders.En tot zover werkt dat nog voor ons. En daarbij als het nodig is kan hij eventueel ook zonder middagslaapje of een later slaapje, rond 15:30. Dus er zit wel speling in.

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Toch wel fijn om te lezen dat er meer slaapkopjes zijn. Maar als ze wakker is is het ook een stuiterbal van jewelste, niet te houden :D. Denk dat ze daarom nog zo goed slaapt, ze put zichzelf gewoon uit (denk ik).

Maar draak86: Je hebt wel een heel ander ritme dan de meeste (niet slecht bedoelt hoor ;)), maar als het voor jullie goed past, tja waarom veranderen dan. Is trouwens het ritme vanzelf zo gegaan of heb je er zelf ook mee geschoven?

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Tja onze dag begint 2uur later en eindigd 2 uur later. Verder is er niet zo heel veel anders hoor;) En idd zoalng het werkt voor ons. Straks als hij naar de psz of daarna basisschool gaat zal het allemaal toch wel veranderen.

En het ritme is zelf zo gekomen. Toen kyan eenmaal doorsliep snachts sliep hij gelijk tot 11uur/12uur door. Dit was toch echt even te laat dus wel een beetje terug gedrongen. Maar het is dus wel een beetje gebleven zo ja. Maar goed ik heb 3xid week een schoonmaakhuisje en dan word kyan wel eerder wakker natuurlijk omdat hij naar mijn tante gaat (oppas) en wordt wel rond 9uur/half 10 wakker. Dus het wisseld ook wel een beetje.

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    als ik werk moet amy-lynn om half 7 op en is ze ook niet blij
    hahahahha dus alle andere dagen slaapt ze tot rond 9 uur.

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    zie je nou wel mirell ( en dat rijmt ) jij hebt ook gewoon een uitslaperd:p

Deel Deze Pagina