nog niet echt kunnen genieten van de zwangerschap.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mammied, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Hallo allemaal...

Ben er met mijn vriend samen achtergekomen dat we ZWANGER zijn :D maar laat dat nu net in een rotperiode gebeuren...

Ik heb in Juni een knobbel in de borst ontdekt..in Augustus naar de huisarts geweest en toen ging alles heel snel. naar de mammapoli voor mammografie en echo...mammo gehad en later wouden ze nogmaals een mammo doen. dat allemaal gebeurd en op naar de poli van de chirurg om de uitslag te horen...
    U heeft verkalingen en fybro-adenomen dus we willen extra onderzoek. zo gezegd zo gedaan..mri en biopsie.
    2x maal uit iedere borst biopsies gedaan. 2 dagen later uitslag, ik heb mastopathie en die verkalkingen waren goedaardig. helemaal blij natuurlijk. de arts zou vervolgens een week later bellen om na te gaan wat ze verder gingen doen aan vervolgonderzoeken (check-up)
    dat zou sowieso na 3 maanden zijn. Ik werdt dus idd. gebeld maar nu ineens met de mededeling dat ze toch willen opereren..ik hoefde me verder geen zorgen te maken maar het was het beste om weg te laten halen. geen idee hoe dat gaat als je dan zwanger bent en volledige narcose gaat krijgen..daarbij heb ik ook nog eens reuma en artrose en heb daar ook regelmatig ziekenhuisbezoek voor...het is allemaal teveel voor me op het moment...dus kan niet echt lekker genieten van dat wondertje wat nu vollop groeit in mij.:(
    Maar er zijn natuurlijke mensen die ergere dingen meemaken helaas! dus probeer er tussendoor echt van te genieten en al lekker neuzen voor spulletjes voor de kleine straks :D
    (dat lucht lekker op om van je af te schrijven)
    en voor alle zwangere, GENIET ER GOED VAN EN GEFELICITEERD OOK :D

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey meis!!

snasp precies wat je bedoeld.. ik heb gelukkig niet dezelfde situatie
    maar zit ook met mn lief in een rot situatie!!
    wonen beide nog thuis en met woningen wilt het nog niet echt lukken...
    mn schoonouders hebben gelukkig heel lief gereageerd en gezegd dat ik er ook zeker van moet genieten!!
    dus meis bespreek je angst met je artsen.. t komt heus goed!!!

veel liefs pris

3. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    hoi hoi,

ja ik heb dat toendertijd ook meegemaakt met mijn 1e zwangerschap...en met zulke lieve schoonouders zal het vast goedkomen :)
    met mij ook wel, daar geloof ik nog in.maar is soms wel lastig als je zoveel op je dak krijgt...en ik ga ook zeker alles bespreken met de arts..maak een lijst met alle vragen ;)
    dank je wel voor je lieve bericht en genietse :)

4. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    heb helaas een miskraam gehad vorige week maandag!!!
    zo naar dat alles tegelijkertijd gebeurd nu..maar we hebben nog steeds hoop dat alles goed gaat komen....en we hopen natuurlijk dat de volgende zwangerschap goed mag gaan...

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Heh bah wat een hoop ellende bij elkaar, ik hoop voor je dat de operatie mee valt en je snel weer zwanger mag zijn. Sterkte

Deel Deze Pagina