Hallo meiden, Morgenvroeg heb ik een gesprek met een ARBO-arts over mijn zwangerschapsklachten en de situatie op m'n werk. Ben zo zenuwwachtig over wat hij gaat zeggen. Ik hoop eigenlijk dat ik niet meer naar m'n werk hoef. Over 9 weken gaat m'n zwangerschapsverlof al in. De situatie op m'n werk is niet leuk meer en hoop echt dat het gesprek goed uitpakt. Ik moest dit ff kwijt! Liefs
als je mijn berichtjes er op na zou lezen dan weet je dat ik heel goed begrijp wat je bedoelt Ik maak me ook altijd ontzettend druk om die gesprekken maar tot nu toe heb ik alleen maar begrip mogen ontvangen van mijn Arbo arts! De laatste keer was ik echt bang dat ik weer moest werken terwijl het helemaal niet lekker ging met me. Ik heb mijn man meegenomen voor steun en om eventueel dingen toe te voegen als ik er niet kwam, misschien ook iets voor jou? Al met al heeft ze gezegd dat ik voorlopig niet hoef te werken. Ik moet nog wel om de 4 a 5 weken bij haar langs komen maar dat is meer een formaliteit. Succes en maak je niet te druk!