Hallo allemaal ik heb vandaag de test gedaan en helaas niet zwanger maar moet pas 8 mei worden..was ik misschien iets te vroeg? Heb namelijk allemaal symptomen misselijk borsten pijn banden pijn gehad tepels gevoelig.. Dus ben ik misschien te snel geweest? Groetjes En alvast bedankt
Als je NOD pas op 8 mei is, zou het heel goed kunnen dat het gewoon te vroeg is geweest. Helaas kun je het nooit met zekerheid zeggen, hoeveel symptomen je ook hebt, want zwangerschapssymptomen zijn vaak (bijna) hetzelfde als bijvoorbeeld symptomen van een eisprong (die al geweest is). Maar ik hoop dat je over twee dagen positief test!
Ik heb pas 16 dagen over tijd en ik ben zeker dat conceptie moet plaatsgevonden hebben op 8 april, dus 4 weken na conceptie een duidelijke positieve test! Ik heb een vage positieve gehad op 25 april, maar dan moest ik toch goed kijken. Alle testen daarna waren vaag of negatief. Tegen alle verwachtingen in 7 mei, tempdaling van een halve graad, maar een duidelijke positieve test. Dus het kan alle kanten op, zelfs de kant die je niet meer verwacht, ik dacht wel dat er iets was geweest, maar niet gehaald, dus de laatste test was enkel een bevestiging dat ik wachte op een MK Maar mooi roze streepje in de plaats
Nee nog niet getest ik wacht af zo niet is het jammer en zo wel is natuurlijk harte welkom! Bedankt voor jullie lieve reacties! Xxx