Zal ik al testen of niet ;-))

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knutselmiep, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

bijna kan er Getest worden,

Eigenlijk had ik willen testen op Moederdag , hoe leuk zou het zijn een positieve test op Moederdag, maar denk dat ik toch eerder ga proberen te testen,al wil ik eigenlijk ook wel wachten juist tot zondag. (als ik zaterdag niet mijn menstruatie heb.)mijn NOD dag is aan staande zaterdag.

Voel me namelijk verschrikkelijk, in een eerdere bericht zei ik al dat ik 3 dagen na eisprong al krampjes kreeg en nog meer kwaaltjes de dagen erop, maar nu voel ik me toch werkelijk ontzettend gebroken,
    Gisteren was ik dood op, ontzettend geprikkeld,(zelfs mijn vriend hoeft niet te eten bij mij in de buurt ik stoor me flink als ik hem hoor kauwen:))
    Sinds een dag of 2 is mijn eetlust ook totaal verdwenen:( (normaal als ik moe ben en sjaggie dan kan ik werkelijk alles wat los en vast zit opeten)

Mijn buik is al een paar dagen flink aan het borrelen en opgeblazen, en mijn slaap is ook ver te zoeken en vannacht werkelijk de hele nacht liggen te draaien in m'n bed.

Ben dus al met al helemaal van slag:(

Vandaag krijg ik mijn pakketje met de testen, dus eigenlijk weet ik niet zo goed of ik al zal gaan beginnen met testen of nog even wachten omdat het misschien nu nog iets te vroeg is.
    En ik eigenlijk bang ben dat alles wat ik voel mijn lichaam me gewoon voor de gek houd.;)

Groetjes een Knutselmiepje.

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als je gevoelige testten heb bestelt zou je best 4 dgn voor nod kunnen testten

Als hij negatief is zou ik 2 dgn wachtten
    Is het een lichte streep zou ik morgenvroeg weer testten om te kijken of de streep oploopt!

kwaaltjes kunnen 2 kanten op, maar jij kent je lichaam het beste of je het herkent van een ongi die eraan komt of niet

Deel Deze Pagina