Morning! Ik gebruik sinds een weekje de mini-pil en heb nu het idee dat mijn bv terugloopt Zijn er hier meer dames met deze ervaring? En kan ik bijv. door vaker te kolven en desnoods iets van bv-thee te nemen de productie weer omhoog krijgen of is dat niet een oplossing en moet ik stoppen met de pil als ik wel bv wil blijven geven? Zucht...wat baal ik hier van zeg
Hier geen problemen met het gebruik van die pil en productie. Wat je kunt doen is wat vaker aanleggen..... Kolven en BV thee kan inderdaad ook. Hoe lang gebruik je de pil nu? Misschien moet je het nog even een kans geven......
Een weekje idd. Extra aanleggen doe ik idd al. Implanon of mmirena wil ik niet omdat deze er dan over een jaartje weer uit dus een beetje zonde Thanks voor het meedenken ladies!
Kan ook aan de leeftijd liggen, zie dat je kleintje bijna 3 maanden is.maar een keertje extra aanleggen kan geen kwaad.
Hier al 2 keer Cerazette minipil genomen tijdens borstvoeding en nooit effect ondervonden op de productie. Ik zal het over enkele weken opnieuw gaan nemen, en ik verwacht opnieuw geen problemen. Rond de 3-4 maanden is er wel vaker een dipje. Paar regeldagen inlassen, en/of power pumping, en dan zou het in orde moeten komen.
Mijn productie kelderde ook in bij gebruik van de Cerazette. Ik had al moeite om voldoende te hebben, dus ik ben inderdaad weer gestopt met de pil. Maar heb hem wel 3 weken ofzo gebruikt, even kijken of het niet beter ging. Gebruik idd bv-thee van Weleda. En clusterkolven werkte bij mij goed. Even googelen. Desnoods kun je nog Domperidon slikken, werkt bv verhogend. Maar begin met thee en kolven. Nu investeren heb je alleen maar profijt van. Ik ben uiteindelijk gestopt en ook geen spiraal laten plaatsen, wilde ook na ongeveer een jaar voor een tweede gaan (die is inmiddels 2 weken oud )