Heb ik toch een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sappie1989, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie1989

4 aug 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mensen,

Even een vraagje, misschien kan iemand mij helpen.
    Ik ben op 25 juni gestopt met de pil op 29 juni t/m 3 juli heb ik mijn onttrekkingsbloeding gehad.
    Bij een normale cyclus zou ik 13 juli voor mijn volgende periode een eisprong gehad hebben.
    Op 13 juli verloor ik iedere dag 1 tot 2 druppeltjes bruin/roze bloed bij het afvegen, dit heeft van 13 juli tot 18 juli geduurd, 19 juli niks en 20 juli weer, en meer kwam er ook niet.
    Moet ik dit misschien zien als mijn menstruatie?

Vervolgens zou ik op 27 juli ongesteld moeten worden, inmiddels zijn we 11 dagen verder en ben nog niet ongesteld.
    Ik heb op 1 augustus een test gedaan maar die was negatief, sindsdien heb ik geen test meer gedaan.
    Ik en mijn vriend klussen om de 2 a 3 dagen.

Kan ik deze tussentijdse bloeding als menstruatie zien?
    Aangezien ik al 11 dagen overtijd ben, heb ik dan überhaupt wel een eisprong als mijn cyclus zolang duurt?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, of tips kunnen geven.

Bedankt alvast
    Groetjes Sabrina

2. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Ik denk dat je nog geen eisprong hebt, duurt wel paar maandjes soms na de pil..... Ik had ook ontrekkingsbloedingkjes maar dat is niets vergeleken bij mijn maanden met eisprong.

Zou afwachten.

Gr.

3. sappie1989

4 aug 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wel nu wel regelmatig last van steken in me onderbuik, en soms het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt, maar er komt helemaal niks, zijn dat dan symptomen van het ontpillen?

Deel Deze Pagina