Hallo dames, Vorige week vrijdag me slijmprrop verloren. Sindsdien verlies ik zo veel waterige afscheiding (sorry hoor). vooral 's-avonds en 's-nachts. Als ik 's-morgens opsta komt er gelijk een hele plens mee... Het hoort bij de laatste loodjes, maar het is zo vervelend... Moest even klagen hoor dames, zijn er meer die er last van hebben? Groetjes!
Ik heb mijn slijmprop nog niet verloren, maar verlies wel sinds een week veel waterige afscheiding. Soms voel ik het gewoon in mijn slipje lopen, bah. Maar ja, we doen er niks aan hè.
hihihi ja ik heb ook veel afscheiding. Draag een inlegkruisje aders moet ik meerdere keren per dag verschonen zo erg.
Ik heb nog geen slijmprop verloren, zit pas op 25 weken, maar verlies ook zoveel vocht bah...moet ook echt aan de inlegkruis nu! Als ik hoest/nies of een kort sprintje trek voel ik soms al wat druppels lopen....bah....
hee dames misschien een rare vraag maar wat is dat vocht dan is dat gewoon afscheiding???? Ik ben nu bijna 26 weken zwanger en vanaf vanmorgen heb ik hier ook last van heel mijn slipje is nat nu weer efe een droge aangedaan maar ik voel het gewoon lopen als ik zit is dit dan afscheiding?????
ja dat is gewoon afscheiding. Je maakt tijdens de zwangrschap meer aan. Op het laatst kan het nog erger worden (ook meer slijmerig enzo).
Haha, ik loop 's ochtends vaak in mijn pyjama naar beneden om te ontbijten, maar nu is m'n broek echt nat als ik beneden kom! Yek! Ik ga dus maar eerst douchen en een inlegkruisje in, dat voelt beter Ik merk dat ik het soms wel spannend vind, alsof het misschien vruchtwater kan zijn ofzo. Het is namelijk echt waterdun. Gelukkig heb ik het steeds alleen 's ochtends vroeg, dus dat lucht een beetje op..
kan die afscheiding ook rozig van kleur zijn? Want ik heb net de vk gebeld omdat ik dacht dat het vruchtwater is... heb al langer last van afscheiding maar dat is meer geel/groenig en nu was het in een keer roze en een beetje glimmend in mijn inlegkruisje...
ja rozig kan ook. Maar verlies jij geen vruchtwater dan? of was het nou de slijmprop die komt ook weleens met bloed zodat het rozig kan zijn. Is het wel goed dat het groenig is bij je dan? Als je twijfelt even de vk bellen zou ik zo zeggen die kan je het antwoord wel geven.