meid ben superblij voor je. Ja als je tijd hebt hoor ik graag je verhaal!!! Gefeliciteerd en mooie naam.
Hallo meiden, Hier dan mijn bevallingsverhaal. Wat in ieder geval de conclusie is: Het was een zeer vlotte bevalling. De verloskundige was net op tijd.... De weeën begonnen vrijdagochtend om 06.30 uur, maar waren heel goed te doen. Ik heb de hele dag lekker nog kunnen rommelen en nog koffie gedronken met mijn schoonzusje en mijn moeder, daarom twijfelde ik ook of het wel echt weeën waren. Om 20.30 uur 's avonds toch nog maar even de verloskundige gebeld dat er wat gaande was, maar dat het prima ging. Volgens haar kon het allemaal nog wel even duren. Om 21.30 uur zijn mijn vriend en ik zelfs nog een stukje gaan wandelen buiten. Daarna werden de weeën ineens wel wat heftiger. Om 23.00 uur had ik het niet meer en was het behoorlijk pittig, daarnaast verloor ik inmiddels aardig wat bloed. Toch maar weer de verloskundige gebeld. Ze zou even komen kijken. Ik ging er vanuit dat ze zou constateren dat het allemaal nog wel even kon duren en dat ik niet of nauwelijks ontsluiting zou hebben, maar niets was minder waar... Om 23.25 uur kwam de verloskundige met stagaire binnen en ging alles ineens razend snel. Ze constateerde 10 cm (!) ontsluiting. Ik moest de persweeën nog wegpuffen omdat ze alles nog moesten klaarzetten. Om 23.45 uur is onze mooie dochter Lotti Fay. Het gaat enorm goed met ons! Liefs, Suzanne
Wow wat een goede bevalling zeg! Fijn hoor. Zo kan het dus ook! En nu lekker bijkomen met zijn allen!
Ik hoop zo op zo'n bevalling als jij had. Supergoed!! Ga je lekker genieten? Doe je vast al. Nu hopen dat ik ook snel mag
oja ga ervanuit dat de foto bij je naam je meisje is? wat een lief en mooi kindje zeg!!! Echt een schatje
@Ellen: De foto bij mijn naam is inderdaad Lotti . Het gaat zo ontzettend goed! En ik voel me ook zo goed! Volgens mij heb ik de ideale bevalling en kraamtijd! Rommelt er bij jou inmiddels al wat? Ik ben benieuwd.... Liefs, Suzanne
Is alleen maar heel mooi dat je zo'n mooie bevalling en nu mooie kraamtijd mag hebben!!! Geniet er lekker van. Hoor vaak genoeg dat het zo weer voorbij is. Hier rommelt er genoeg, maar zet nog steeds niet door!!! baal er flink van en hoop nou echt een keer dat het door gaat zetten. Soms dan denk ik ja het gaat gebeuren. maar dan toch niet helaas.