Meiden heb nu al 2 uur lang om de 4 a5 minuten een harde pijnlijke buik, mn buik komt helemaal omhoog zeg maar en de pijn zit dan vooral onderin, krampachtig. De pijn houdt maar 20 a 30 seconde aan elke keer, maar dus wel elke 4 a 5 minuten.
Ik heb geen ervaring met weeen, maar als het nog langer aanhoud dan bel je de vk toch gewoon even? Beter een keer teveel als te weinig bellen.. en even onder de douche gaan en kijken of ze aanhouden?
Ik heb geen vk, loop in het zh en die zijn niet bereikbaar " voor niets " dus dacht vraag hier even ervaringen
Ik zou even lekker onder een warme douche gaan staan, wanneer ze aanhouden zou ik toch even naar het ziekenhuis bellen. Als ik zo je beschrijving lees zijn het wel weeen, maar kunnen ook gewoon oefenweeen/voorweeen zijn.
Ooo das minder, maar misschien dat je toch iemand kan bellen...ook in het ziekenhuis lijkt me... anders ga je even onder de douche en dan kijk je of ze wegtrekken..? als ze nu niet wegtrekken onder de douche en daarna nog blijven aanhouden kan je alsnog eventjes het ziekenhuis bellen..?
Nou ik vind dit niet niks.. Je ben nog maar net 35 weken! Ik zou zeker even bellen! Daarbij moet je bij een vk altid bellen als harde buiken pjnlijk zijn, dat hoort normaal gesprken niet Dus ik zeg bellen! En zeker omdat het al zolang en regelmatig is
gewoon bellen. dit is niet bellen voor niks en als ze dat wel vinden zijn ze echt slecht. en je moet nog ff dus ze moeten naar je luisteren en mogen je niet zomaar afschepen dus gewoon bellen
klinkt bij als weeen vooral omdat ke zegt onderrin krampen die komen en gaan. menstruatie achtig? zo begint t vaak met 35w vind ik dit absoluut niet 'niks'!! bellen....!!!
ik sluit me aan bij de andere meiden.. als douchen er niet voor zorgt dat het weg trekt: klinkt als weeen en in combinatie met het termijn: bellen! Niet af laten schepen, even laten checken!
En anders de afdeling verloskunde/verloskamers/gynaecologie bellen. Dus niet spoed (als je dat niet durft) dan krijg je een verpleegster en die kan ook wel redelijk beoordelen of dit spoed is en je het nummer laten bellen.
Ik hou het goed in de gaten. Ja gek misshien maar van de termijn schikken wij niet echt. We hebben met 23 weken een dochter gekregen en ook veel miskramen en eeneug gehad dus we zijnniet meer zo snel in paniek. Bovendien is de kleine man een dikkerdje als we de gyn en de vele echo,s moeten geloven. Tuurlijk hou ik hem liever nog 2 tot 5 weken bij me, maar ben dus niet angstig of paniekerig.