Het gaat natuurlijk niet alleen om het gewicht..naar ook om de longen die nu nog niet helemaal rijp zijn... Maar hou jezelf aub in de gaten.. gewoon bellen hoor.. de beeb voor iig nog 2 weken in je buik zou echt heel veel beter zijn voor je beebje..
Lig nu toch in het zh aan de ctg. Moet een nachtje blijven, als het doorzet wordt Ik niet meer geremd
Volgens mij zijn de longetjes vanaf 34 weken rijp genoeg voor de bevalling. Bij mij gaan ze de weeën in ieder geval niet meer remmen vanaf komende maandag, want dan zit ik precies 34 weken en dat is in mijn zh het minimum. Ik hoop het tot 37 weken vol te houden, maar als ze eerder komen zal ik er niet echt mee zitten.] Ben het zwaar zat nu. Bij elke beweging een harde buik is geen pretje en dan 's nachts ook nog buikpijn/krampjes erbij is al helemaal geen lolletje.
Ben weer thuis, had bij laatste controle nog steeds 2 cm. Als weeen erger worden of vliezen breken moet ik weer terug
Je weet Denk niet wat je zegt. Wanneer je kindje voor de 37 week geboren word gaat het de coveuze in. Je kindje is nog niet sterk genoeg en kan van alles oplopen. Denk dat je er niet zo blij van word als je kindje nu geboren word, dat kunnen veel sorgen tot him gevolg hebben.
Spannend hoor.. Hou je ons op de hoogte... Ik hoop dat de kleine man nog eventjes blijft zitten ! Voel je je wel al beter ?
klopt niet helemaal hoor ze kijken per kindje als het goed zelfstandig kan ademen krijgt het alleen een verwarmd bedje
Ja het is wel iets gezakt nu. Het blijft rommelen, dus toch nog afwachten. We zien het wel, ze gaan in het ziekenhuis eigenlijk niets doen qua remmen ofzo. Mn buik is voldragen zeggen ze daar en ook die kleine jongen weegt ruim 3 kilo volgens de schattingen.
dat valt wel mee hoor. er zijn hele groepen mensen die ze met 35 weken inleiden. oa ivm hoge bloeddruk. als het echt zo schadelijk was geweest dan hadden ze dat vast niet gedaan. een couveuse is trouwens lang niet altijd nodig met dat termijn het is kind afhankelijk.
Daar heb je een punt, maar dan nog moet je toch niet willen dat kindje voor 37 weken Komt enkel omdat je het zat bent? Vind ik beetje raar namelijk. Grote Kans dat kindje wel op de kinderafdeling terecht Komt.
maar dat zegt ze niet ! ze zegt dat ze zich niet druk maakt als het wel komt elke week langer in de buik is natuurlijk mooi meegenomen maar als je lichaam andere plannen heeft en het ziekenhuis niks doet om te remmen dan zou ik ook zeggen als het komt dan komt het
Mijn reactie was niet voor topicstarter bedoeld laat dat even duidelijk zijn Er was iemand die het zat is en aangaf dat van haar niet tot 37 weken hoefte te blijven zitten, dit omdat ze het zat is. Wanneer vanzelf begint of je word ingeleid is dat een andere verhaal. Topic starter kan er zelf niks aan doen, dan Zul je me niet horen. Echter vind ik raar als je roept dat wel mag komen voor 37 weken, omdat je zat bent. Diegene was net 34 weken, dat moet je niet willen, vind ik. Grote Kans dat je kindje Dan opstart problemen heeft.
Nee ik ben ts en wil de kleine man het liefst nog zeker 2 weken bij me houden, maar weet niet zeker of dat gaat lukken, ik hoop dat mn lichaam het volhoudt.