Het weer (zwarte vlekjes): hoe behandelen?

Discussion in 'De lounge' started by Brabootje, Mar 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi,

Onze kinderwagen heeft in de schuur gestaan en nu is het weer er in gekomen. De bekleding is crème kleur, dus het valt behoorlijk op.
    Ik heb alles al geweekt in zout water, vlekkenmiddel van HG geprobeerd en al twee keer gewassen in Ariel, Biotex en vlekkenzout.
    Nog iemand ideeën?! :(

Groet,
    Brabootje

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Helaas....dat is er met geen mogelijkheid meer uit te krijgen.....:(

3. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

Jan 6, 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het weer, krijg je er never nooit meer uit:( Helaas, jammer maar dat wordt nieuwe bekleding vrees ik voor je

4. momentje

momentje Bekend lid

Feb 5, 2008
    587
    0
    0
    België
    Merk vergeten, maar wij hebben dit er redelijk uitgekregen met een spuitbus vlekkenverwijderaar voor matten in de auto. Groene bus, gele dop met borstel. Stof was limegroen en op een enkele spikkel is het eruit. Beige is natuurlijk wel nog een stuk lichter natuurlijk.

5. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Oei, denk niet dat je dat er nog uit gaat krijgen..

6. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    HG schimmel en weer plekken reiniger...heeft hier bijna alles uit de fietswagen bekleding gekregen! Op een plekje na wat er echt niet uit ging...moet wel zeggen heb er echt de hele fles puur op gebruikt.....flink karwei, spoelen, schrobben,spoelen,schrobben...ben er een hele dag mee bezig geweest. En dan in de zon laten drogen! De zon bleekte de rest weg...

Was donkerblauwe bekleding, dus weet niet creme zal misschien nog betere werken! Ik was bang om te verkleuren, dus niet zo heel lang erop laten zitten en inwerken.....

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Antares bedoel je deze? HG > Totaal HG assortiment Hier een groene bekleding die helemaal aangetast is :(

8. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Die fles van HG ga ik proberen! Is misschien wel agressief, hopelijk tast het de stof niet aan.. Maar aan de andere kant: zo is het ook geen gezicht!
    Nieuwe bekleding heb ik nog niet kunnen vinden. Ik zou de fabrikant van de wagen kunnen mailen,maar heb er een hard hoofd in dat dat iets oplevert. :(

9. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Yep...

Share This Page