Heb ik weer mooie knaller en mannetje niet thuis....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door beverly, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    :(http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=274984&stc=1&d=1348079442

Vanmiddag was de test al redelijk donker, net nog ff testje eraan gewaagd is het een knaller (volgens mij).

Nu is mijn mannetje pas vrijdag avond weer thuis ben bang dat het dan te laat is snik snik....
    Het enige positieve is dat er dus wel iets gebeurd tijdens mn cyclus.
    Had na zoveel maanden oefenen het idee dat ik geen positieve ovulatie test zou krijgen....

Sorry moest ffies mn "ei" kwijt aan iemand.

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Tja dat is inderdaad wel een knaller te noemen! Maar wat zonde dat je mannetje er nu niet is. Ik zou hem vrijdag toch nog even verleiden hoor, als je ei na 48uur springt kun je nog precies op tijd zijn!

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heb jede afgelopen dagen ook gezellig geweest?
    Als je vrijdag ook nog even doet komt het wel goed ,je ei springt immers tussen de 12 en 72 uur.

SUCCES !!:)

4. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Had hem net ook aan de telefoon, hij kan morgen echt niet naar huis komen.

Maar de schat, zegt tie breng je vrijdagmiddag de kleine toch ff weg gaan we toch nog proberen een kansje te wagen als ik thuis kom...

5. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon vrijdag alsnog klussen hoor, niet geschoten is altijd mis zullen we dan maar even zeggen hé ;)

6. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Helaas zondag was de laatste dag, hij is de hele midweek weg voor werk..... En zit nu ook in het buitenland dus.....

Nou maar duimen dat tie vrijdag vroeg thuis is en ik oppas heb voor de kleine voor ffies hahahaha.....

7. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan je geruststellen, ik had een posi test op maandag vriendlief was ook van huis.
    Wij haden de vrijdag ervoor, en pas de woendsdag erna geklust,
    en zwanger! (helaas misgegaan) maar... het kan dus wel!

Deel Deze Pagina