Help, ik ben echt even de weg kwijt hier, na een wat vreemde cyclus die achterdochtig maakt, vandaag positieve ovulatietest clearblue met smiley. Ik dacht ik gooi die laatste kv zwangerschapstest er ook maar achteraan...ook positief ?? Ik heb in al die maanden nog nooit een positieve kv zwangerschapstest, sus ook geen valse gehad.. Heb ik nu een eisprong of ben ik zwanger.. Zie mn post van gisteren over cyclus: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/417346-denken-jullie-wie-herkent-bloed-gehad-maar-alles-loopt-anders.html Iemand een soortgelijke ervaring gehad? Ik kan helaas geen foto bijvoegen, maar het is een duidelijke roze teststreep, wel lichter dan de controle, maar beslist geen tuurstreep. Ben als sinds nov 2011 bezig...durf er niet goed op te hopen..
Jammer dat je geen foto kunt plaatsen, maar als jij zegt dat de teststreep donker is dan denk ik toch dat je zwanger bent! Ovutesten reageren vaak ook op hch,, anders even huisarts bellen voor een bloedtest? Succes! iefs
Tja, das moeilijk. Heb je enig idee waar je nu in je cyclus zit mocht die bloeding inderdaad je menstruatie zijn geweest? Helaas is het zo (zou niet mogen maar ja) dat sommige zwangerschapstesten ook op je eisprong kunnen reageren, net als de ovu test op zwangerschap....... Misschien even opnieuw testen om mee te beginnen en inderdaad even voorleggen bij huisarts?
Als de bloeding wel gewoon mijn menstruatie was geweest, dan zit ik nu op dag 15, dus zou wel rond ei.. Teststreep was niet donkerder dan controle, hier een foto. Ovutest was nu weer positief, ik ga zo nog wel om ander merk zw test.
Dat lijkt mij duidelijk zwanger! Ovu testen reageren vaak niet alleen op lh maar ook op hcg! Dus ik zeg gefeliciteerd
ik zou als ik jou was toch een weer een nieuwe test doen...als ik naar deze kijk denk ik ja zwanger maar dan kijk ik langer vind ik het toch een rare lijn...loopt niet mooi door en is ook dunner.
Ja het is wel een beetje eenvrare lijn. Baal wel dat het mogelijk blijkt dat zw testen kennelijk ook positief kunnen uitslaan bij een eisprong. Dat zou echt niet mogen. Wacht al 15 maanden op een positieve test en nu kan ik deze gewoon niet vertrouwen. Had het iets romatischer voorgesteld, hahaha Ik heb mn ochtendurine opgevangen, kan ik die straks nog gebruiken voor de nieuwe testen? Wat denken jullie? Ik ga nu snel naar de drogist.....spannend!
ja volgens mij kun je dat nog wel gebruiken...succes! ik heb ook gehoord dat zw testen pos kunnen zijn op moment van eisprong...zou wel balen zijn! ik blijf mee lezen, benieuwd ook naar je test
Ja nu jullie het zeggen is het inderdaad wel een beetje een vreemde lijn! Spannend joh! Je kan die urine zeker nog gebruiken straks! ff op een koude plek laten staan! ben erg benieuwd!
je kunt inderdaad je urine gewoon nog gebruiken. ben ook heelk benieuwd. spannend... en ga natuurlijk voor je duimen!!!
Als ik jou was zou ik even een cb digitaal met indicator doen. Deze is te positief voor een ei lijkt mij.
balen, balen, balen... Hier de test van zojuist. Was t denk ik toch m'n ei... En door al die opschudding mooi niet geklust, dus ook nog eens een ronde verspilt. Terwijl ik typ kijk ik net, 10 min na test en beginnen wel lichte streepjes te komen nu...maar die kan ik vast niet vertrouwen. Foto heb ik gemaakt na exact 5 min. Met oude en nieuwe urine.
Dat mag toch niet gebeuren dat een zwangerschapstest reageert op je ei. Vind het heel erg voor je wat een teleurstelling Hoop dat je heel snel een positieve test in handen hebt.
Het verbaast mij eerlijk gezegd niets... Heb hier namelijk al vaker gelezen dat de KV-zwangerschapstesten heel goed op een eisprong kunnen reageren, hoe bizar ook. Misschien verstandig om een ander merk zwangerschapstest te doen. CB Digitaal die aangeeft zwanger/niet zwanger bijvoorbeeld. Die kun je nu doen, aangezien je toch al 2 weken na je ongi bent. Of een andere goedkope test. Maar twee weken na je ongi/innestelbloeding (als dat het geweest was) zou je ook met een ander merk test duidelijk zwanger moeten testen (binnen aangegeven afleestijd) indien je zwanger bent.
Be happy klopt hij kan reageren. Is bij mij ook gebeurd, maar dan is het een licht maar wel duidelijk zichtbaar streepje maar niet zo donker als die van ts.
Ik heb nu dienst, dus foto van streepjes na afleestijd kan ik pas later uploaden. Baal echt enorm, nog nooit zo dicht bij een postest gezeten en na zoveel maanden wachten..dan is t toch zuur. Vind het echt bizar dat die dingen ook een ovu detecteren. Kwalijk. Heb CB thuis liggen, gewone, dus niet de digitale.. Maar denk dat t zonde is om nu nog een dure test er tegen aan te gooien. Dankjewel voor het meeleven en kijken X