nieuwe zool onder laars laten maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 26 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

Ok mijn boots zijn na ruim 7 jaar aan een nieuwe zool toe ze zijn echt door haha.

Nu dacht ik dat een schoen maker er wel een laagje overheen kan leggen de hak is nog heel goed zo goed dat je het profiel er nog in kan zien. Het leerwerk is nog perfect

Ik wil geen afscheid nemen want dit zijn zulke fijne laarzen.

Wie weet wat er gedaan kan worden met mijn heilige laarzen

2. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor kan heel makkelijk haha gewoon langs gaan .

ze slijten het onderste laagje er af en plakker er een nieuw onder

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan makkelijk ben tijdje geleden met 4 paar laarzen gegaan en kon allemaal mooi gemaakt worden, dus kan ik er na een beetje schoenen poets weer mee door!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Gewoon naar de schoenmaker... Zeker als enkel de zolen/hakken versleten zijn is het geen enkel probleem en kun je er voor 2 tientjes weer jaren tegen.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hihi dan hebben ze weinig te slijten het is echt flinterdun. vriend zegt gooi ze weg koop een paar nieuwe maar dat wel ik niet ik heb ze ruim 7 jaar geleden gekocht en zolang loop ik er dus ook al op.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

o das wel heel fijn te lezen het zijn wel aparte zolen maar dat zal voor een schoenmaker geen probleem zijn.

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Gewoon even met je schoenen naar een GOEDE schoenmaker gaan dan worden ze netjes gemaakt en heb je er nog veel plezier van.

8. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Gewoon doen! Vorig jaar heeft de schoenmaker voor 25,- mijn laarzen helemaal opgelapt met nieuwe zolen en hakken.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Kan een schoenmaker zo voor je doen. Ik had laarsjes met een leren zool gekocht die heel snel sleet en voor 20,- had ik nieuwe zolen :)

Deel Deze Pagina