heb ik weer..ziek

Discussie in 'De lounge' gestart door nanette77, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij hebben dit allemaal ook gehad. Het is idd en virus en best besmettelijk. Zou dan ook niet weggaan maar lekker even uitzieken. Hier duurde het geen week hoor, maar een dag goed misselijk en overgeven en een dag gammel zijn en toen ging het wel weer.

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Hier gister ook ziek geworden maar dan de griep/verkoudheids variant.
    Beterschap

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hihihi idd maardenk dat ze bedoelD qua koorts Hahaha

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hier een klein ziek mannetje. Vannacht zijn bedje onder gespuugd en nu super hangerig koortsig en zielig. Ik ben ook misselijk, maar dat kan heel andere oorzaken hebben ;)
    Wij zijn dus ook onverwacht maar thuis gebleven.
    Beterschap voor alle zieken

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier hetzelfde! Ik voel mij zo beroerd. Al een paar dagen. Weeïg gevoel in de buik, ontzettend pijn in de rug, duizelig en totaal geen zin in eten hebben. Dadelijk aanschuiven bij schoonzus en zwager voor het kerstdiner. Ik twijfel nog even of ik wel ga.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahaha..
    Nou inderdaad qua koorts.. Maar echt ziek ziek.. Dat mijn hoofd en spieren en alles zeer doet.
    Echt griep zeg maar. Dat is dit niet....

Ik kan nog nadenken en redelijk functioneren.. ze moeten alleen geen eten voor mijn neus gaan houden;)

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    alle anderen ook beterschap!

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Knijpertje mee :D

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hier ook ziek. Nathan een paar dagen geleden 2 dagen gespuugd. Ik gisteren spugen en ziek en vannacht begon mijn man.
    Ik ben wel weer redelijk opgeknapt maar niets aan zo deze dagen.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vorig jaar was trouwens Nathan ziek en het jaar daarvoor mijn man ook al..
    Verheug me elk jaar zo op kerst:(

11. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook een zieke... Met koorts, keelpijn en misselijkheid op de bank terwijl ik een 4 gangen diner voor 8 personen moet bereiden :( aaargh waarom nu...?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ben blij dat wij alleen maar gaan gourmetten. Vrees alleen dat mijn man daar nu ook niet aan moet denken. Maar wat stokbrood en wat gourmetten met de jongens dan maar..

13. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Hier ook zieken. Ik ben snotverkouden, hoesten, koorts, benauwd etc, en dit al sinds zaterdag.
    Nu is de kleine meid ook al snotterig sinds zondag, en ook daarbij hoesten en proesten en temp verhoging.
    Gezellige feestdagen zo pffffffffff.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    voelen jullie je ook zo zielig?;)

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Niks aan, ik ben ook ziek heb longontsteking. Voel me knap beroerd.

Beterschap

16. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik had het vorige week en mijn vriend ook,
    we waren 1 dag alle 2 niet lekker, eten konden we beter niet doen want dat bleef toch niet zitten....
    denk wel dat het heerst.

hoop dat je gauw beter voelt!

17. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier kleine uk ziek ... ligt met koorts en waterpokken op de bank ... vanmorgen de eerste blaasjes ontdekt. Zo zielig gelukkig is hij goed in slapen dus gaan we vanaaf wel eten bij vrienden maar maken het niet laat!

Sterkte allemaal

18. Loe

Loe Niet meer actief

hier ook zieken, dwz alle drie! Manlief ligt op bed, die kan helemaal niets, echt griep, rugpijn, hoesten, elastiekjes als benen. Heeft van de huisarts toch maar antibiotica gekregen. Bijna veertig graad koorts. Dit nu de derde dag.

Gisteren, na twee maanden al neusverkoudheid en met neusdruppels werken, onze zoon begint te hoesten en krijgt 39 graden koorts. Ken dit heostje van hem, dan krijg hij een luchtweginfectie. Wij naar de huisartsenpost. Die vond het al niet normaal dat hij 2 maanden neusverkouden was (het liep er continu uit, maar zoontje had geen koorts en was vrolijk) en nu rochelde er iets onder in de longen. Dus ook antibiotica.

Ik had nog antibiotica in de kast liggen (tja, raar maar waar als je chronisch ziek bent, heb je soms dubbel of teveel of wat dan ook, iets verkeerds gekregen), ook maar begonnen met een kuurtje. Heb het benauwd (Astma) dus vermoed ook luchtweginfectie.

Wat een heeeeeeeeeeerlijke kerst not, balen hoor. Ik lag vanochtend op bed, nu liggen mijn man en zoontje op bed. En zit ik dus alleen voor de tv, kersttradities te kijken op belgie. Toch nog een beetje gezellig.

Maar hier dus ook een echte ziekenboeg. Morgen eigenlijk naar mijn ouders, maar ik weet het nog niet hoor, pfff.

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wel ziekmelden dan he?
    Beterschap, wat een pech! :(

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hier ook zieken. Mijn kleine meisje aan de pufferig sinds gisteren. Mijn mannetje sinds vanmorgen de waterpokken en zelf begin ik net te herstellen van flinke keelpijn en spierpijn.

Fijne dagen allemaal.;)

Deel Deze Pagina