hier ook hoor! oorontsteking, keelontsteking alles zit dicht, me hoofd lijkt een discotheek me ogen die steeds tranen en erg veel pijn doen erge buikpijn, misselijk onder me neus is het helemaal kapot hopen dat we allemaal weer snel beter mogen zijn!! BETERSCHAP iedereen! en alsnog fijne dagen
Buurvrouw kwam net aan of wij tips hadden voor griep.... Omg het woord griep viel dus net heel de keuken ontsmet... Pfffff blijf lekker thuis bij griep
O nee he... hier vanochtend ook diarree en de hele dag al misselijk en gammel... Vandaag wel overleefd hoop dat het goed blijft gaan ...
Ik was van zaterdag t/m woensdag ziek, Simone ook. Geen buikgriep maar wel een fikse verkoudheid met hoesten en veel snot. Dacht ik net weer beter te zijn, krijg ik opnieuw een loopneus. Versie 2.0 zit er dus aan te komen. Jippie! Normaal ben ik nooit ziek
Nou ik heb met mijn jongens heerlijk gegourmet. We waren binnen een uurtje klaar maar het was wel gezellig mijn man komt net pas weer naar beneden, heeft de hele middag geslapen. Hopenlijk is die morgen weer wat fitter
Nou het is weer feest overal. Hier ook al. Jongste is net weer beter, maar hoest nog en snottert. De oudste heeft nu al 2 dagen koorts (tot 39.5) en ik ben gisteren avond begonnen. M'n hoofd knalt haast uit elkaar als ik hoest, begon met zere keel en oorpijn.
hier is de oudste zondag voor een week begonnen koud koud, overgeven en koorts. 2 dagen later zijn broerje koud koud overgeven en koorts. een dag later ja ik dus koud zo koud, overgeven,koorts volgende dag diaree en als klap op de vuurpijl de dag erna ongi. en nu vandaag komt manlief koud koud, overgeven etc. vanmiddag begon de oudste ineens weer volop over te geven terwijl hij wel beterder was, het is net of steken we elkaar steeds weer aan blegh oprotte met die ziektekiemen. morgen 1,5 week dat we er hier inzitten en er is niks aan zo met de kerstdagen, moet het eten zoveel mogelijk maar invriezen zonde om weg te gooien. beterschap voor iedereen.
Getver Nette, beterschap! Hier ook gehad, maar overgeven/diarree was heftig, maar maar een halve dag. Wel een dag of 4 nog gammel geweest. Hopelijk kun je toch nog een beetje genieten!
jaa er heerst een ontzettende griepvirus volgens mij... had paar weken geleden flinke verkoudheid en heel lamlendig gevoel, jongste aan de ab voor acute bronchitis en oudste last van verkoudheid, hoofdpijn en keelpijn. toen waren we weer een beetje opgeknapt en nu eind vorige week, ik weer super verkouden, van voor af aan weer. jongst spugen en oudste vrijdag of zaterdag spugen en vannacht mijn man spugen en diaree........pffff wat een ziekenboeg...hoop dat ik nu gespaard blijf!
en altijd in de vakantie he.. Dat is zo stom.. Mijn man zei het nog.. tuurlijk ben je ziek, het is vakantie.. Net of je er dan aan toe geeft..
Ik kom er ook bij... Mijn man in de nacht van 24 december en heel 25 december. Dat is nu over. Nog wel gammel maar okee. Vannacht om 2.00 begon het bij mij, dus nu lig ik op bed. Merry Christmas met steeds 1 gezinslid in bed ... Hoop dat het onze dochter overslaat, ook al duurt ie vrij kort, best een heftig virusje.
Pff ik weet hoe je je voelt. Ben zelf sinds gister ochtend al niet lekker. Mezelf toch naar mijn schoonouders gesleept, daarna thuis nog gekookt voor mijn fam. En om half 10 savonds begon het spugen en de ellende.. Nu nogsteeds beroerd. Wat een rot timing! Hopelijk knap je snel op en word vandaag een leuke dag
Ik was gisteren dus ook heel de dag kotsmisselijk. Bij minste inspanning werd ik nog misselijker. Met moeite eten gemaakt. In de avond kreeg ik het ijskoud. Maar ik moet sowieso bloedprikken want ik heb al 3 maanden last van komen en gaan van misselijkheid. Kan dus een maaginfectie zijn bij mij. Maar volgens mij was het gisteren echt een griep ofzo want hier thuis is iedereen aan de beurt
Hier ook de buikgriep. Begon kerstnacht spugen spugen spugen. Nu nog op bed maar hou nu wel wat binnen. Weg kerst! Wij hebben vanavond een broodje gegeten
vrijdag kwam me man kotsend thuis zondag ochtend me dochter en zondagavond ik en daarna nog een paar dagen aan de diaree. ik hoor ook niet anders ommeheen, dus het is lekker besmettelijk volgens mij