Ik was zomaar eens benieuwd hoe de eisprong er nou eigenlijk uitziet en kwam deze foto tegen op internet. Had er een heel ander beeld bij en jullie? Ik vind het wel mooi om eens te zien, aangezien je nooit kan zien wat er in je lichaam gebeurd.
Ik vind het er persoonlijk niet echt smakelijk uitzien. Maar inderdaad, niet wat ik verwacht had ( had me er nog nooit wat bij voorgesteld! )
Ik weet niet of ik dit had willen weten.. Maar ja ik kon ook m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen, eigen schuld.
Wauw. Interessant om te zien. Hoop dat het dan ook snel goed zijn werk mag doen met wat we allemaal graag willen. Een prachtig kindje!
Vergis je niet, dit is een foto naar aanleiding van een eicelpunctie. Ik weet niet of het er normaal ook zo uitziet... Ik vond het in ieder geval heel bijzonder dat er echt een blaasje is wat knapt ( follikel ) en dat het eitje dus ook echt 'springt'...
wowww apart zeg, cool dat je t ff met iedereen deelt ik had me voorgesteld dat er een soort blaasje zat dat zou barsten....in t echt lijkt t meer op iets dat ergens uit komt. snap nu wel waarom het pijnlijk/gevoelig is!! Er gebeurt nogal wat dus
he wat leuk om te zien! Ik heb 10 nov. een hysteroscopie gehad en toen kon ik ook mee kijken op de tv.. Mijn baarmoeder eens goed van binnen bekeken. Dat vond ik ook bijzonder
Dus zo ziet het eitje eruit wat me een paar dagen in de maand pijn oplevert.... Voor mijn gevoel moet er een baksteen uit ipv z'on klein ding,
is dit werkelijk nog zo groot als op de foto? Ik heb er echt geen idee van hoor haha...intressant zeker maar pff wat groot nog
wow wat mooi, gaaf om het zo eens te zien. alleen heb ik nog nooit een eispronggevoeld, zou niet weten hoe dat voelt (maar goed ben sinds sept niet meer ongesteld geweest en daarvoor ruim 2 jr niet meer)
IEWWW..haha maar wel mooi om eens te zien mss dat we daarom ook pijn hebben tijdens de eisprong omdat ie er min of meer uit geknepen wordt (zeg maar) groetjessssss
Ik voel mijn eisprong ook goed en pijnlijk, vandaar dat ik me afvroeg wat er nu precies gebeurd tijdens de eisprong. Had ook eerder een steen met scherpe randen verwacht dan zoiets .