ook weer zwanger na miskraam

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Laetitia, Jun 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hey allemaal,

het is nog heel erg pril en omdat we toch wel erg onzeker zijn na 2 miskramen en nog niks aan de buitenwereld willen vertellen kom ik me hier alvast weer voorzichtig melden... (dan kan ik toch mijn ei kwijt.. so to speak ;))
    Vanochtend mocht ik weer een positieve test in handen houden!!!!
    We hadden min of meer al besloten om niet meer voor een 4e kindje te gaan (nav de 2 miskramen) maar toch zijn we weer zwanger geworden. Het is nog wel een dubbel gevoel. Ik ben heel erg blij met de zwangerschap maar toch ook heel angstig dat het nu misschien weer mis gaat.
    En daarnaast is het een beetje dubbel omdat ik zeker weet dat dit mijn laatste zwangerschap gaat zijn dus ik wil van ieder moment genieten (wat moeilijk gaat met de angst voor miskraam)...

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Wil je toch feliciteren. Probeer te genieten. Ben zelf ook weer zwanger na een miskraam en ja de angst is er inderdaad gelijk weer. Denk eraan dat het ook gewoon heel vaak goed gaat. En je hebt al 3 kanjers dus het lukt je zeker!!

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Gefeliciteerd. Ik weet wat je voelt, maar hoe moeilijk het ook is probeer ervan te genieten meid. Die angst zal wel een tijdje blijven hoor!!

Duim voor je dat het allemaal goedkomt.

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Gefeliciteerd! Probeer er van te genieten!!

je bent trouwens naam genootje van mn dochter haha

5. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    gefeliciteerd

6. kessher

kessher Actief lid

May 4, 2011
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

7. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Helaas... vandaag toch nog ongesteld geworden....:( (na een positieve test)... dus ff afwachten of het weer helemaal mis is of dat er misschien iets anders aan de hand is... (het lijkt wel echt op ongesteld zijn dus denk dat het weer niet zo mocht zijn...)

Share This Page