Heb ik weer ......

Discussion in 'De lounge' started by mamabri, Nov 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt iets dat alleen maar mij kan overkomen. Ik werk in de schoonmaak van bungalowhuisjes. Vanmorgen ga ik aan het werk, had een huisje schoon, dus ga naar het volgende huisje.

Kom ik daar binnen, en ik wist dat de eigenaar bezig was geweest met schilderwerk en een nieuwe open haard etc. Daarom moest ik er ook de ramen zemen, daar begon in dus mee.... Heerlijk ramen gepoetst en ze glommen ;) Daarna had ik de wc en de badkamer maar vast ingespoten en daar hing nog 1 handdoek en er stond deo. Dit soort dingen bewaren wij altijd dus die ging alvast in een zak met het huisjesnummer erop. Vervolgens ging ik vrolijk de keuken schoonmaken, ook niks aan de hand, daar hing nog een handdoek en een theedoek en er stond nog afwasmiddel en 3 dingen in de koelkast. Niks bijzonders, dit gebeurd heel erg vaak, dus alles ging in de zak en de boodschappen in een schone vuilniszak. Dat kon vast naar buiten......

Kom ik boven, is er 1 bed opgemaakt, afgehaald en was geen kussen van ons en ook het dekbed was anders, kast opengemaakt om het te zoeken en bed afgehaald. Ik denk ik ga maar eens even bellen naar de voorwerkster waar ik dat zo gauw moet laten want het regende pijpenstelen, dus kan het niet buiten neerleggen. Nou zegt ze, leg het maar in de schuur, ze zijn het vast vergeten...... Ik met mijn armen vol met 3 kussens en een dekbed, doe de schuur open, allemaal open blikken verf, de deksels er dus af :( Ik denk ik ga nog maar eens bellen, in gesprek... Belt zij mij 2 min later terug: De eigenaar zat er nog in, ik moest direct uit het huisje :p Ik dus: Dat kan niet, want ik heb het bed afgehaald, de koelkast leeggehaald, de badkamer en de wc ingespoten, handoeken in een zak gedaan en ik stond met die kussens en dekbed in mijn handen :p Nou zegt ze, gauw alles in orde maken en er zo gauw mogelijk uit.......... Heb voor de beste man maar een briefje neergelegd dat de schoonmaak er in is geweest, want alles stond en lag natuurlijk een beetje anders dan toen hij wegging ;) Je wilt niet weten hoe snel ik alles weer erin heb gezet hahahahha erg he? Jullie ook weleens zo'n blunder gemaakt (al was dit niet mijn fout, maar die van de planning)

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Oeps! Gelukkig dat de man niet nog in bed lag (met naast hem een mooie vrouw ofzo:D)

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hahaha ja of net onder de douche vandaan kwam :) hahaha dat was nog erger geweest.

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Hahaha hallo meneer, ik kom even lekker soppen in uw huisje!;)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Whahahahaha zie je het voor je??? :p

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ha ha

Wij zijn weleens wakker gemaakt door de schoonmaakster.

Ze had ook nog eens een prachtig uitzicht op de mooie billen van mijn man :D

We waren vergeten de do not disturb aan de deur te hangen...

7. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Óf met een man!!:$

8. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Whahahaha, ik zie het zo voor me :D:D

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hihi die blunders kunnen ook gebeuren hihi
    wel grappig o mijn god je zou het maar mee maken n naakte vent hihi

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh zoiets zou mij echt rustig overkomen ;) Ik ben de clown van het gezelschap.......

Paar jaar terug fietste ik op het park de hoek om. Die hoek is ontzettend onoverzichtelijk door beplanting, komt mijn collega de hoek omgescheurd met haar golfcar, ik ben echt met fiets en al de bosjes ingesprongen :$

En de technische dienst is ook altijd superblij met mij: er was een verjaardag gehouden in een huisje en er hingen slingers. Doe moest ik weghalen, dus ik pak de schaar, wil knippen, maar moest nog best wel kracht zetten: knip ik ipv de slingers het draadje van de muziekbox door :D Moet het nog aanhoren........

11. mv3hartendiefjes

whaha zulke dingen zouden mij ook zo overkomen hihi
    foutjes maken is menselijk hihi soms wel lachwekkend hihi

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh ja? vertel eens? ;) ben benieuwd.

13. mv3hartendiefjes

whaha nou schrok je rot haha
    heb t wel gelijk mee gemaakt
    ben er wel achter dat je echt veel verschil heb van mensen hihi
    ja die boxen whaha maar wie hangt daar nou iets in de buurt whaha:D:D:D

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ach meis, mijn eerste bericht van dit topic was nog maar het begin van het verhaal, ik zal je de rest ook even schrijven, even geduld ;)

15. mv3hartendiefjes

whaha ja is goed haha ben nu wel benieuwd hihi:D

16. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ik wil t ook wel weten bri! :D

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Na dit huisje had ik dus nog een huisje, kom ik daar staan er 2 auto's voor de deur, en ik zie mensen binnen en ik zag de hele eettafel volstaan met melk, koffiekopjes etc etc, en het was half 12 (half 11 moeten de huisjes leeg zijn) Ik weer bellen (kost me een vermogen :D) Kreeg ik te horen: Ja die moeten eruit bel maar aan!!

Ja daaaag dat doe ik dus echt niet !! Ik naar de receptie om te vragen. Ja die moesten eruit. Technische dienst erop uitgestuurd (je wilt niet weten wat die allemaal moeten doen op een bungalowpark, echt respect, kan ik zo nog een topic over openen ) Ze wisten niet dat ze er al uit moesten, jaja!!, waren behoorlijk onvriendelijk tegen mijn collega, maar ze gingen inpakken. Binnen een half uur waren ze weg.... Goed ik ga thee drinken en het duurde en het duurde, om 13.00 uur kon ik er pas in. Nou ja, schoongemaakt en daarna moest ik nog heel gauw naar een dorp verderop, want ik moest invallen daar. Ben ik daar net, gaat de telefoon. Mijn voorwerkster: Ik was de loper vergeten GRRRRRRR :x En die MOET terug, ivm als er wat gebeurd, zoals inbraakt etc, het zeker is dat ik dat niet heb gedaan (voor de verzekering). Dus ik zeg, dat doe ik zo als ik hier klaar ben.

Leuke was wel dat ik stond schoon te maken en ik hoor in eens, goedemiddag! Wat ruikt het hier lekker fris. Toen stond mijn baas met zijn kinderen voor mijn neus. (altijd goed een compliment van de baas) Ook hij kon de loper niet terugbrengen, althans hij wilde wel, maar hij had zijn kleintjes bij hem, dus ik zeg, dat doe ik zelf wel.

Dus ik was klaar, teruggereden naar het andere dorp en loper teruggebracht en gauw naar huis. Ik had mijn portie wel gehad voor vandaag. Een groot voordeel : Ik kan er zelf gelukkig wel om lachen.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Zo maak je nog wat mee...:)

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja zo maak je nog wat mee haha leuk hoor.

Over mijn werk kan ik ook een boek schrijven, daarom ga ik ook zo graag: altijd weer iets te beleven!

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja idd en weet je, er lopen nu 2 topics over wat heeft je dag goedgemaakt/verpest en het valt er bij geen van beiden onder. tuurlijk ben ik moe, en was ik chagerijnig op dat moment, maar kan er ook ergens wel om lachen, ik bezie het leven zoveel mogelijk van de zonnige kant.

Share This Page