Pffff, gisteren telefoon gehad dat de man van m'n beste vriendin is overleden.. Hoe moet het verder? Ze hebben een kindje van bijna 2 en ze is zelf zwanger van de 2e. Zo jong, begin 30... Vrijdag hopen we naar haar toe te gaan... Ben zelf ook tot niets in staat; heb nergens geen zin in, we zijn zo verdrietig! Ik wilde dit even delen!
wat een nachtmerrie! heel veel sterkte voor jou, en voor iedereen die hem lief had! echt zo onwijs erg!
Jeetje zeg! Kan me voorstellen dat je nu tot niks in staat bent! Wil je heel veel sterkte wensen... (ook voor je vriendin!!) Groetjes, Noux
wat een verschrikkelijk nieuws... gecondoleerd en heel veel sterkte meid.. snap dat je er helemaal doorheen zit... sterkte
Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties! Het is echt niet te bevatten.. Zo zitten ze nog hier en zo is hij er niet meer.. Hij is zo plotseling weggenomen door een ongeluk.. Helemaal alleen met 1 kindje en waarvan de 2e op komst is, een bevalling die ze straks alleen door moet maken en alles daarna meer... Pfff, echt niet te bevatten. Waarom, waarom?
Dat is dus het ongeluk in kruiningen waarschijnlijk waar ik over las in de telegraaf en dacht: 30 jeetje zo jong nog!!! Stond in de krant en deed mij weer even beseffen hoe kort t leven kan zijn... wat vreselijk voor je vriendin, zo jong kindje achterlaten en zijn 2de kindje nooit kunnen zien en meemaken. Wat een verdriet, heeel veel sterkte voor de nabestaanden en voor jou natuurlijk! gecondoleerd...