Dat heb ik ook. Tuurlijk heb ik niet altijd zin en eigenlijk is het zonde van mijn opleiding (ben medisch secretaresse) Maar het is goed te combineren met een gezin met 3 kinderen, een vast contract, een ontzettend leuk team, zoveel koekjes als je maar wilt (voorwerkster heeft de hoogste declaraties van het hele bedrijf aan koekjes etc ) dus wat wil een mens nog meer???
poeh dan heb je zeker wel je portie gehad voor die dag dan ben je blij als je thuis bent daar begint het ook haha moet je ook schoonmaken en de kiddies doen vermaken en dan ben je moe poeh ook niet altijd handig kan ik je zeggen respect hoor meid
Nou op maandag en vrijdag doe ik weinig hier, echt puur het hoognodige en als dat niet nodig is dus ook niet. Dat trek ik ook echt niet. Vandaag was het rustig op het park, dus had ik maar 3 huisjes, waarbij dus die ene met ramen lappen en 6 bedopmaak. Op een drukke dag doe ik 5 huisjes (geen extra schoonmaak als dat lukt, dat ligt eraan of alles fatsoenlijk is achtergelaten) en rustig 10 tot 15 bedopmaak. We hebben een uur per huisje, extra zoals bedden wordt apart berekend. Maar dan moet in dat uur alles gedaan zijn.
Ik ben ooit eens vergeten de gordijnen te sluiten totdat ik in de ochtend wakker werd en de glazenwasser me aankeek. Ahhh vreselijk.