De huisarts weet van zijn fout nu en kan het opbiechten..... je man weet het inmiddels en niet lullig bedoeld.....het staat zelfs op het forum.... Misschien leest je zus mee hier en er staan best veel "dingen" in wat makkelijk te herkennen is als jij die persoon bent. Ik zou het gewoon eerlijk zeggen. Ik zou het veel rotter vinden als ik er later via de huisarts of notabene een forum achter zou komen dat mijn zus en haar man dit al weten.
Nou het hoge woord is er uit. Mijn zus was wel pissig, maar op de huisarts. We hebben besloten dat ik een brief ga schrijven en dat we graag in overleg willen over hoe dit soort zaken in de toekomst te voorkomen. Wat jullie zeggen klopt ook, wat nou als het gaat over ernstige privé-zaken of als ik allergisch ben en ze haar dossier erbij hebben oid. We willen dit graag voorkomen. Dus we gaan het gebeurde ten goede gebruiken (ik hoop tenminste dat de huisarts mee wil werken).
Fijn dat jullie het zo willen oplossen. Lijkt me ook wel handig, voor hetzelfde geld zijn er nog meer dingen onjuist in jullie dossiers of word er een grove fout gemaakt.
Slordig van de huisarts vind ik het! Dit soort fouten is echt makkelijk te voorkomen. Was ook ooit assistente en nog altijd werkzaam binnen de praktijk. Wij hebben in Mira een memo zitten. Bij dit soort zaken memo aanmaken en probleem opgelost.